וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו ביתי: צוקרברג הנער מגיב בחוסר התלהבות לקבלה להרווארד

אילן גלר

21.5.2017 / 8:26

באיחור של 11 שנה, מייסד ומנכ"ל פייסבוק יזכה לקבל את התואר מהאוניברסיטה היוקרתית אליה התקבל וממנה פרש כדי להקים את הרשת החברתית. לכבוד האירוע הוא פרסם סרטון ביתי שצילם אביו, כשצוקרברג עוד ישן במיטת קומותיים

צילום מסך

בשבוע הבא יחזור מארק צוקרברג,מייסד ומנכ"ל פייסבוק, לקמפוס אוניברסיטת הרווארד היוקרתית לראשונה מאז 2004, השנה בה פרש מלימודיו במטרה להקים את הרשת החברתית. צוקרברג מגיע כדי לנאום את נאום פתיחת שנת הלימודים החדשה באוניברסיטה, וכדי לקבל את התואר שלו בפסיכולוגיה, באיחור של 11 שנים. במהלך הזמן הזה הפך, כמובן, לאחד האנשים העשירים בעולם ולאייקון של חדשנות.

לכבוד המאורע, העלה צוקרברג לעמוד הפייסבוק שלו תיעוד שעדיין לא ראינו: סרטון שצולם על ידי אביו, אדוארד, ברגע שבו קרא את הודעת המייל שבישרה לו כי התקבל ללימודיו באוניברסיטה. הסרטון מותיר רושם כי צוקרברג מתלהב במידה מהבשורה אך לא ממש מצליח להביע את שמחתו. הוא מסכים לקרוא את המייל רק לאחר שאביו מפציר בו לעשות זאת, ולאחר הקריאה פולט "יאיי" קלוש ולא אמין במיוחד.

בדיעבד, היה זה כמובן רגע קריטי בחייו. למרות שלא סיים את התואר אליו נרשם, הקמפוס של אוניברסיטת הרווארד הוא המקום בו החל צוקרברג לעבוד על הרשת החברתית שתהפוך בסופו של דבר לפייסבוק, תחילה כרשת פנימית המיועדת לסטודנטים בלבד, וכיום ביתם המקוון של כשני מיליארד גולשים ברחבי העולם. יאיי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מארק צוקרברג הנער. צילום מסך
מארק צוקרברג הנער בחדרו בבית הוריו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully