וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה חדשה של אפל? נחשף פטנט של החברה לקרטון פיצה

22.5.2017 / 7:43

החברה רשמה כפטנט מגש לפיצה בצורת חללית שמשמר את החום והטריות ומונע "רטיבות" בתחתית הפיצה. שנייה לפני שאתם מתלהבים מהפטנט, כדאי שתקראו למי הוא מיועד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר על חום, מונע רטיבות. קרטון הפיצה של אפל./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל הנוגע לאפל, רובנו ממתינים לרוב להשקה של אייפון חדש, אייפד משודרג או גרסה חדשה של iOS אבל החברה פועלת בתחומים נוספים וכעת חושף האתר Wired כי אפל רשמה פטנט על קרטון לפיצה. החברה הגישה את הבקשה לרישום במשרד הפטנטים האמריקני עוד בשנת 2010, במקביל להשקתו של מכשיר האייפון 4.

לפי תיאור הפטנט, מדובר בקרטון לפיצה עגול עם התקן מיוחד לספיחת נוזלים ושמירה על טריות הפיצה - כי אף אחד מאיתנו לא ממש רוצה לאכול פיצה רטובה. בדומה לשאר מוצרי אפל, גם לקרטון הפיצה עיצוב די מעניין: הוא גלילי ומעט חללי ומצויד במערכת קירור לשמירה על טריות הפיצה.

הפטנט הזה התגלה בעת סיור של עיתונאי האתר בקמפוס "החללית" של אפל, שצפוי להיפתח בקרוב ולהחליף את קמפוס המשרדים הקיים. לדברי האתר, ייתכן שההשראה למשכנה החדש של החברה לקוח מקרטון הפיצה.

למרות שעדיין אין שם רשמי לפטנט, ברשת לא נשארו אדישים - השם iPizza פופולרי במיוחד בקרב רוב הגולשים, בעוד אחרים מתעקשים לקרוא לו דווקא MacBox Air, כמחווה למחשב המקבוק אייר זצ"ל שבינתיים הוחלף במקבוק החדש.

אם כבר חשבתם לשבור תוכנית חיסכון כדי לרכוש את הפלא הטכנולוגי - כדאי לכם לצנן את ההתלהבות. כרגע נראה כי הפטנט לא יוצע למכירה, אלא ישמש בסך הכול את עובדי החברה שירצו לקחת את הפיצה מהקפיטריה ישירות אל המשרדים שלהם מבלי שחלילה תירטב או תתקרר ותבאס את את המשך יום העבודה המפרך מול המחשב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטנט לעובדים בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully