וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטובוס הבריחה של Google יוצא לדרך - מתי הוא יגיע לאזור שלכם?

22.5.2017 / 11:14

האוטובוס יצא לדרך בתאריך 7 ביוני ויסייר ברחבי הארץ במשך שבועיים, עם תחנות עצירה בעשרה ישובים, בהם תל אביב, חדרה, פתח תקוה, ירושלים, חיפה ועוד. כדי להירשם צריך לענות על שלוש שאלות באתר של גוגל ולארגן קבוצה

יח"צ - חד פעמי

חדרי בריחה הפכו בשנתיים האחרונות לאחד הבילויים המועדפים על ישראלים רבים, ובעיקר על אנשי היי-טק. כעת מציעה גוגל לקהל הרחב באזורים שונים בארץ ליהנות מחוויה ייחודית של פיצוח אתגר בסגנון חדרי הבריחה - באוטובוס. ההשתתפות ללא תשלום אך מותנית ברישום מראש.

Google Escape Bus (אוטובוס הבריחה של גוגל, בעברית), יוצא למסע ברחבי ישראל. האוטובוס, שעוצב ותוכנן במיוחד לצורך פרויקט ייחודי זה, כולל חדר בריחה מפתיע. לדברי החברה, העובדה שהחדר על גלגלים מאפשרת להביא אותו לכל מקום כמעט.

האוטובוס יצא לדרך בתאריך 7 ביוני ויסייר ברחבי הארץ במשך שבועיים, עם תחנות עצירה בעשרה ישובים: הוא יהיה בתל אביב בתאריכים 7 ביוני ו-16-17 ביוני, בפתח תקוה ב-8 ביוני, בראשון לציון ב-9-10 ביוני, בעמק הירדן ב-11 ביוני, במעלות תרשיחא בתאריך 12 ביוני, בחדרה ב-13 ביוני, בחיפה ב-14-15 ביוני, בירושלים ב-18-19 ביוני, בבאר שבע ב-20 ביוני ולבסוף יחנה בשדרות בתאריך 21 ביוני.

אוטובוס הבריחה של גוגל.
אוטובוס הבריחה הוא יוזמה מקומית של גוגל ישראל, היוצאת לדרך בפעם הראשונה בישראל ובעולם.

אוטובוס הבריחה הוא יוזמה מקומית של גוגל ישראל, היוצאת לדרך בפעם הראשונה בישראל ובעולם כולו. החדר הנייד מתאים למשפחות עם ילדים גדולים, חברים לעבודה או ללימודים וחובבי הרפתקאות וחידות. הכללים: בלי סמארטפונים ובלי עזרה מבחוץ; כל קבוצה תקבל חצי שעה לנסות ולפתור את החידות באוטובוס.

פיצוח אתגר הבריחה מבוסס על פתרון חידות המתאפשר בעזרת שימוש באחת מחמש האפליקציות החינמיות של גוגל: תרגום גוגל, גוגל תמונות, גוגל מפות, חיפוש גוגל וגוגל דרייב (שירות הענן). כדי להירשם צריך לארגן קבוצה של חמישה משתתפים ולהיכנס לאתר escapebus.withgoogle.com. באתר יחכו לגולשים שלוש שאלות ומי שיענה על השאלות נכונה, יועבר לטופס הרישום. מי שלא יצליח לפתור את החידות, יוכל לנסות שוב מאחר והשאלות יתחלפו בכל ניסיון. בעת הרישום, כל ראש קבוצה יצטרך לרשום את חברי הקבוצה ולבחור את השעה והמקום המתאימים לו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוגל דוקס google docs. ShutterStock
פיצוח אתגר הבריחה מבוסס על פתרון חידות המתאפשר בעזרת שימוש באחת מחמש האפליקציות החינמיות של גוגל./ShutterStock

בין כל הפותרים נכונה, תיערך הגרלה והצוותים שיעלו בגורל יוזמנו לאוטובוס במקום ובזמן לבחירתם. לא נבחרתם? לא נורא, סביב האוטובוס יוקם מתחם ייעודי לאלו שרוצים גם לטעום מהחוויה. במתחם יהיו מפוזרות חידות, ולפותרים נכונה יחולקו פרסים. ולאלו שרק באו ללוות, יהיה בו גם מקום לנוח ולחכות לאלו שכן הצליחו לעלות לאוטובוס.

רוצים להתחיל ולהתאמן? גוגל פרסמה שלוש שאלות לדוגמה:
1. העיר שממנה ממריאה טיסת אל-על 318 היא: פריז, רומא או לונדון?
2. מה עומד ברחוב הגולן 1 ביבנה: בית ספר, מגדל מים או בית כנסת?
3. בטורקית אומרים iyiki dogdun ובעברית: יום הולדת שמח, נקניקיה בלחמנייה או משחת שיניים?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully