וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה צד של הכביש מותר לחנות? פיצ'ר חדש בפנגו ימנע טעויות

24.5.2017 / 8:42

בתל אביב, לדוגמה, יש רחובות רבים בהם בצד אחד של הכביש האכיפה היא עד השעה 17:00 ובצדו השני של הכביש פקחים מחלקים דוחות עד השעה 19:00. פיצ'ר חדש בשם "לאן הגעתי?" יסייע להתגבר על הבלבול, ואולי גם יחסוך לא מעט כסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוח חניה בתל אביב./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית החניה "פנגו" חוגגת השנה עשור להקמתה ומשדרגת את האפליקציה שלה במסגרת מהלך מיתוג מחדש. הגרסה החדשה של האפליקציה כוללת לוגו חדש, עיצוב עדכני יותר והיא שמה דגש על חווית המשתמש ועל נגישות. בלב השדרוג פיצ'ר חדש שאמור לקצר את תהליך הפעלת החניה ולמנוע טעויות בבחירת האזור. הפיצ'ר "לאן הגעתי?" יבחר אוטומטית את האזור וימנע טעויות במקרה של חניה בתפר שבין ערים ובין אזורי חניה שונים.

לדברי החברה, באפליקציה משתמשים 1.7 מיליון נהגים בישראל והאסטרטגיה החדשה של החברה היא לנסות ולספק פתרונות לנהגים מרגע היציאה מהבית ועד הרגע שבו הם מחנים את הרכב ביעד. הגרסה החדשה כוללת מראה חדש ותפריטים נגישים יותר.

לדברי החברה, נהגים רבים תוהים בעת הפעלת החניה באיזו עיר או אזור חניה הם בדיוק ולעיתים גם באיזה צד של הכביש מותר לחנות? בתל אביב, לדוגמה, יש רחובות רבים בהם בצד אחד של הכביש האכיפה היא עד השעה 17:00 ובצדו השני של הכביש פקחים מחלקים דוחות עד השעה 19:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המראה החדש של אפליקציית פנגו./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסקר שהזמינה פנגו עלה כי 75 אחוזים מהנשאלים דיווחו כי הם נוטים להתבלבל בין אזורי החניה ברשויות מקומיות, בתוך אזורים שונים ברשויות מקומיות ואף בין צדדים שונים של אותם הרחובות. הפיצ'ר "לאן הגעתי?" בוחר אוטומטית את אזור החניה ובמקרה של תפר מסייע לנהג לבחור את אזור התשלום הנכון בהתאם למקום החניה.

הפיצ'ר החדש מספק לנהג תצוגה על גבי מפה של המיקום המדויק שבו הוא נמצא ומאפשר לו לבחור בתעריף החניה הרלוונטי לאותו האזור. לפיצ'ר קדמה עבודת מיפוי מקיפה של כלל הרשויות בארץ וחלוקתם לאזורי חניה. "אנחנו מפתחים כל הזמן טכנולוגיות שיקלו על הנהג הישראלי ויחסכו לו כסף", אמר רועי אלבז, מנכ"ל פנגו. "בגרסה החדשה הכנסנו שדרוגים מתוך כוונה לשפר את נוחות המשתמשים ולהציע שירותים חדשים".

פנגו מוסיפה גם אפשרות חדשה ליצירת חיווי קולי שיופעל בעת הפעלת חניה. כדי להפעיל את החיווי הקולי צריך להגדיר אותו מראש דרך "החשבון שלי". בנוסף, כחלק מגישת האחריות של פנגו כלפי הנהגים ובני משפחותיהם, החברה הפכה את ההתראה למניעת שכחת ילדים ברכב לבולטת יותר ובצורה מתפרצת, באופן שיקשה להתעלם ממנה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully