וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור ל-"צ'רלי נשך לי את האצבע": כך נראים היום גיבורי הסרטון האגדי

26.5.2017 / 0:56

עשר שנים חלפו מאז שצ'רלי נשך את האצבע של הארי, ומסתבר שהסרטון הזה, שצבר קרוב למיליארד צפיות, סידר את המשפחה. כמה סידר? רווח של מיליון ליש"ט. מזל שהם לא מחקו אותו, כפי שתכננו לעשות

יוטיוב

עשר שנים חלפו מאז שהילדים המתוקים צ'רלי והארי כבשו את האינטרנט וסיפקו את אחד הסרטונים הוויראליים ביותר בתולדות הרשת - אתם יודעים, זה בו צ'רלי בן השנה נושך את האצבע של אחיו, הארי, בן השלוש. בווידאו ההוא צפו קרוב למיליארד בני אדם (טופ 100 בתולדות יוטיוב), מה שסידר למשפחה המאושרת כמיליון ליש"ט בעשר השנים האחרונות.

כאמור, עשור חלף מאז, והרבה השתנה: אל צמד הבנים הצטרפו שני בנים נוספים - ג'ספר, בן תשע, ורופרט, בן שש. "ללא הכסף, לא היינו יכולים להביא לעולם את רופרט", סיפרה האם, שלי-דייויס קאר. עם זאת, המשפחה עדיין חיה באותו בית, עם אותה ספה, והאב, הווארד, עדיין עובד באותה עבודה. את רוב הכסף, ההורים השקיעו בחינוך עתידי של בניהם.

עוד בנושא:
זוכרים את הילדה שכבשה את הרשת ב-2011? לא תאמינו איך היא נראית היום

אז והיום: איך נראים כוכבי משחקי המחשב מילדותנו היום?

"הסרטון הזה עשה כסף? איזה כסף?" תהה צ'רלי לאחרונה, והארי מיהר להוסיף: "הוא ממש מסתיר אותו, אה, אבא?" האם סיפרה: "יום אחד צ'רלי חזר הביתה ואמר - זה נכון שאתם יכולים לקנות לי פרארי? למען האמת, אנחנו לא מפנקים אותם כל כך הרבה".

לטענת הווארד, הסרטון אמור היה לשמש את המשפחה בלבד, וכמעט נמחק. "תכננו לשלוח אותו רק לבני משפחה. ב-2007, לחלוק סרטוני וידאו של 50 מגה היה קשה. זה היה גדול מדי בשביל אימייל, ויוטיוב היה כלי טוב. אחרי שאנשים ראו את הסרטון, לא ראיתי טעם בלהשאיר אותו. אבל כשבאתי למחוק אותו ראיתי שהיו לו הרבה צפיות, כמעט כפול מדי יום, אז החלטנו להשאיר אותו".

מסתבר שזו היתה ההחלטה הטובה בחייהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully