וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DJI השיקה את הרחפן הזול ביותר שלה; יעלה בארץ עד 2,500 שקלים

25.5.2017 / 22:10

הספארק מסוגל לטוס במשך 16 דקות, במהירות של עד 50 קמ"ש, וניתן לטעון אותו באמצעות מטען נייד וכבל MicroUSB. מחירו בחו"ל עומד על 499 דולרים ולישראל הוא צפוי להגיע ביולי

יח"צ - חד פעמי

חברת DJI, המותג הפופולרי ביותר בעולם הרחפנים האזרחיים, הכריזה אמש על רחפן חדש בשם ספארק (Spark), שנועד לתת מענה לרחפנים הקטנים של המותגים Parrot, Yuneec ו-ZeroTech המציעים את הרחפנים שלהם במחירים משתלמים יותר (אם כי לא בהכרח איכותיים יותר).

מתחילת השנה ניתן להבחין כי הרחפנים הולכים ומתכווצים, הופכים ליותר ניידים ונגישים. הספארק שוקל 272 גרמים בלבד ובדומה לרחפן המתקפל של החברה, DJI Mavic Pro, גם בספארק נדחסו טכנולוגיות מתקדמות, לא מעט חיישנים ויכולות צילום מתקדמות.

הספארק מסוגל לטוס במשך 16 דקות במהירות של עד 50 קמ"ש, במצב הספורטיבי. ניתן לשלוט בו ממרחק של עד שני קילומטרים באמצעות השלט, וממרחק של 99 מטרים באמצעות שליטה מהסמארטפון.

DJI SPARK  ספארק.
קטן וקומפקטי.

בשונה מרחפנים קודמים של DJI, את הסוללה של הספארק ניתן יהיה לטעון באמצעות מטען נייד וכבל MicroUSB. בנוסף, ב-DJI יציעו גרסה נוספת (תמורת תוספת של 200 דולרים) הכוללת מטען, סוללה נוספת, תחנת עגינה לסוללות, מגני להבים, זוג להבים נוסף, תיק נשיאה ותיק צד.

הספארק מצויד בכל הטכנולוגיות והפיצ'רים של Mavic Pro ופנטום 4. יכולת מעקב אקטיבית, הטסה באמצעות סימון על גבי המפה ואפילו שליטה באמצעות מחוות גוף. בדומה לרחפנים אחרים, גם לספארק יש מערך חיישנים שעוזר לו לחמוק ממכשולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יש לו מצלמת 12 מגה-פיקסל ברזולוציית Full HD המיוצבת על ידי גימבל עם שני צירים, שניתן לכוון למעלה/למטה אך לא לצדדים. החברה הציגה תכונה חדשה ברחפן בשם QuickShot - צילום במשך דקה ועריכה אוטומטית של הסרטון לקטע באורך 10 שניות.

הספארק ימכר בסכום של 499 דולרים או 699 דולרים לערכה המפנקת. מבנדא, יבאונית DJI לישראל נמסר כי הרחפו צפוי להגיע לארץ במהלך חודש יולי (בכפוף לאישור משרד התקשורת) במחיר שלא יעלה על 2,500 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש אפשרות למעקב אוטומטי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לי רחפנים בכל מני צבעים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully