וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי לקוחות Unlimited נותרו בסופ"ש ללא גישה לאינטרנט

28.5.2017 / 12:46

חלק מהלקוחות טענו כי ניסו ליצור קשר עם החברה באמצעות מוקד שירות הלקוחות, שאמור להיות פעיל בערבי שבת, אולם זמן ההמתנה היה ארוך מהרגיל ובסופו של דבר נותקה השיחה. אחרי 18 שעות החברה פרסמה הסבר בפייסבוק

מחשב מנותק אין אינטרנט. ShutterStock
הלקוחות ברחבי הארץ נותרו ללא אינטרנט כ-18 שעות./ShutterStock

תשתית האינטרנט שהוקמה לראשונה לפני כשלוש שנים, ומבוססת על סיבים אופטיים בשיתוף חברת החשמל, קרסה באופן פתאומי בסוף השבוע. לפי דיווחי הלקוחות, האינטרנט היה מושבת והתקלה תוקנה רק לאחר כיממה.

הקריסה, שהחלה ביום שישי בערב, הותירה מאות אלפי מלקוחותיה של החברה ללא גישה לרשת האינטרנט. לקוחות רבים התלוננו בעמוד הפייסבוק של החברה אך לא זכו לתגובה. אנלימיטד לא פרסמה מידע אודות התקלה וכן את מועד סיומה המשוער. בשעה 15:02 ביום שבת פרסמה החברה התנצלות בעמוד הפייסבוק שלה, בה כתבה: "שבת שלום לכולם, התקלה ידועה ומטופלת מול כלל הגורמים ההנדסיים ברשת. בדקות האחרונות נראה כי התקלה תוקנה אך אנו עדיין בודקים את הנושא לעומק. אנחנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה לכולכם, נתחקר את הנושא לעומק ונעדכן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגולשים התלוננו על הניתוקים וגם על השירות./מערכת וואלה!, צילום מסך

חלק מהלקוחות טענו כי ניסו ליצור קשר עם החברה באמצעות מוקד שירות הלקוחות, שאמור להיות פעיל בערבי שבת, אולם זמן ההמתנה היה ארוך מהרגיל ובסופו של דבר נותקה השיחה. לקוחות אחרים אף הגדילו לעשות והתקשרו לספקיות האינטרנט שעובדות בשיתוף עם אנלימיטד, אולם נאמר להם כי אין ברשותן מידע ואין לדעת מתי תתוקן התקלה.

לאחר כ-18 שעות הודיעה בסופו של דבר החברה כי סבלה מתקלה בסיב אופטי מרכזי שמנע מהלקוחות להתחבר. הגולשים הגיבו בזעם גם להודעה הזו. החברה מסרה כי הניתוק נמשך רק כשלוש שעות אך דרש מהמשתמשים לאתחל את הנתב כך שאולי מסיבה זו רבים נותרו מנותקים במשך שעות ארוכות.

חברת התשתית אנלימיטד הוקמה באמצע שנת 2013 ושמה לה למטרה להביא את האינטרנט המהיר לכל בית בישראל, על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של חברת החשמל. בשנת 2014 החברה החלה להציע את שירותיה ללקוחות וביולי באותה שנה חוברו הלקוחות הראשונים בארץ. עד סוף שנת 2018, כך מקווים בחברה, יוכלו להשלים את פריסת הסיבים בכל חלקי הארץ. כיום החברה נמצאת בבעלות חברת חשמל (40 אחוזים) ו-IBC.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמני ההמתנה למוקד התמיכה הטלפוני היו ארוכים מאוד ושיחות רבות נותקו לבסוף ללא מענה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחברת UNLIMITED נמסר בתגובה לפניית וואלה! TECH כי "עקב תקלת תוכנה בשבת בבוקר, האינטרנט נותק למספר שעות לחלק מלקוחותינו. טיפלנו בנושא בדחיפות והאינטרנט שב לפעול באופן תקין בתוך 3 שעות מרגע גילוי התקלה. חלק מהלקוחות נדרשו לבצע הדלקה מחדש של הנתב בכדי לחדש את התקשורת. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנוצרה".

  • עוד באותו נושא:
  • UNLIMITED

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully