וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשור ל-PornHub: מי כוכבת הפורנו הכי פופולרית באתר עד היום?

אילן גלר

28.5.2017 / 12:00

כמות התוכן באתר כיום תספיק לעוד 173 שנים של צפייה רצופה. במהלך כהונתו של הנשיא אובמה סבל האתר מירידה מתמדת בנתוני הצפייה, שהתהפכו כמעט מיד עם היבחרו של טראמפ. עם זאת טעם הגולשים לא השתנה באופן קיצוני

סצנת הפורנו הגרועה בעולם?/יוטיוב

תעשיית התכנים למבוגרים משגשגת ברשת, זה לא סוד, ואחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם בתחום הוא PornHub - אולי אפילו אתר הפורנו הפופולרי ביותר בעולם. השבוע הוא חוגג עשור להיווסדו ולכבוד המאורע עורך האתר תחרות מיוחדת עבור יצרני התוכן: חבר שופטים יבחר את הסרטים המשעשעים, המקוריים והיצירתיים ביותר, ואלו יזכו את יוצריהם במנוי חינם לשירות הפרימיום של האתר בעשר השנים הבאות.

מנהלי האתר ידועים בחיבה שלהם לסטטיסטיקות לגבי הרגלי הצפייה והעדפות הגולשים אז כמתבקש, בנוסף לתחרות מפרסמים ב-PornHub כמה עובדות טריוויה מסקרנות על עשר השנים האחרונות. מתברר כי תוך שבעה חודשים בלבד הצליח האתר להגיע למיליון מבקרים. כיום כ-75 אחוזים מגולשי האתר עושים זאת ממכשירים ניידים, וכ-22 מיליון מהם רשומים, מתוכם מיליון מנויים משלמים. כמות התוכן באתר כיום תספיק לעוד 173 שנים של צפייה רצופה.

במהלך כהונתו של הנשיא אובמה סבל האתר מירידה מתמדת בנתוני הצפייה, שהתהפכו כמעט מיד עם היבחרו של טראמפ. עם זאת טעמי הקהל, כך נראה, לא השתנו באופן קיצוני לאורך עשר השנים האחרונות, ואותן הקטגוריות נותרו המובילות מאז יומו הראשון של PornHub ועד היום.

באשר לכוכבת הגדולה ביותר, שהניבה לאתר הכנסות רבו, ב-PornHub הכתירו לתפקיד זה את ליסה אן (כוכבת קטגורית ה-MILF), שסרטיה שומרים על המקום הראשון ברשימת הצפיות של כל הזמנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • pornhub
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully