וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן העמידות של האייפון הראשון מוכיח שהוא היה חזק כמו טנק

29.5.2017 / 9:11

במבחן הכיפוף, שבו לרוב נכשלים המכשירים הגדולים של היום, הוכיח האייפון הראשון כי דווקא בחלוף עשור בהחלט ניתן ללמוד ממנו דבר או שניים. לעומת אייפון 6 פלוס, שסבל מפרשת הבנדגייט המפורסמת, אייפון 1 היה יציקת בטון

אם היינו מקבלים היום ליד את מכשיר האייפון הראשון שאפל ייצרה, סביר להניח שהיינו חושבים שמדובר בסמארטפון סיני זול ומעלים גיחוך למראה המכשיר השמנמן עם המסך הקטן (3.5 אינץ'). האייפון הראשון הציע פונקציות בסיסיות בנוסף להאזנה למוזיקה, גלישה ברשת וביצוע שיחות אולם במבחן עמידות הוא היה קשוח הרבה יותר מהמכשירים של היום. זאת למרות שבזמנו מסך גדול כל כך נראה שביר בצורה קיצונית ביחס לשאר המכשירים הפופולריים בשוק.

בחלקו הראשון של מבחן העמידות שערך זאק נלסון, עורך ערוץ היוטיוב המפורסם JerryRigEverything, נבדק כיצד מתמודד המסך עם שריטות באמצעות כלי משונן. האייפון הראשון נשרט בקלות לעומת הסמארטפונים של היום, המצוידים בציפוי זכוכית גורילה, וגם גב המכשיר היה עשוי פלסטיק בשילוב אלומיניום מוברש כך שהוא גם לא בדיוק היה עמיד לשריטות. עדשת המצלמה נשרטה יחסית בקלות - אולם לא מפתיע לאור העובדה שחלף קרוב לעשור מאז השקתו של המכשיר.

במבחן הכיפוף, שבו לרוב נכשלים המכשירים הגדולים של היום, הוכיח האייפון הראשון כי דווקא בחלוף עשור בהחלט ניתן ללמוד ממנו דבר או שניים. גם חימום המסך טרם הכיפוף, מה שאמור היה להמיס את הדבק שמחבר את המסך לדפנותיו, לא הוכיח את עצמו וכיפוף האייפון בידיים חשופות התגלה כמשימה לא פשוטה. לעומת אייפון 6 פלוס, שסבל מפרשת הבנדגייט המפורסמת, אייפון 1 היה יציקת בטון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעומת האייפונים של היום, מדובר ביציקת בטון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully