וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mi Box: מכשיר האנדרואיד TV האיכותי של שיאומי הושק בישראל

29.5.2017 / 11:02

בניגוד לסטרימרים רבים אחרים הנמכרים בישראל ובעולם, Mi Box לא מצויד במערכת הפעלה אנדרואיד רגילה אלא במערכת ההפעלה הייעודית מבית גוגל, אנדרואיד TV. ניתן להוריד אליו אפליקציות מותאמות לטלוויזיה כולל את Kodi

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מציע מערכת הפעלה אנדרואיד TV ייעודית ולא סתם אנדרואיד כמו השאר./מערכת וואלה!, צילום מסך

המילטון, יבואנית המותג שיאומי בישראל, השיקה אתמול את הסטרימר המדובר של החברה, Mi BOX. מכשיר האנדרואיד TV של שיאומי מגיע לישראל ביבוא רשמי, זמן קצר לאחר שסלקום הודיעה כי תשווק את הסטרימר בחבילה עסקית של סלקום TV, לצד אפליקציית שידור ייעודית.

לדברי היבואנית, בקרוב יורחב משמעותית סל המוצרים של שיאומי בישראל. בימים אלה מקיימת החברה משא ומתן בנושא עם נציגי שיאומי בסין, והמוצר הראשון שמגיע לחנויות הוא Mi BOX. המכשיר מגיע עם עם שלט חכם ומיקרופון מובנה, שהופך את חווית החיפוש לפשוטה, באמצעות חיווי קולי, ללא כל צורך בעכבר או מקלדת.

ל-Mi Box יש מעבד מרובע-ליבות עם זיכרון עבודה של 2 גיגה RAM, אחסון פנימי בנפח של 8 גיגה, קישוריות בלוטות', Wi-Fi וחיבור HDMI, USB ושקע אודיו סטנדרטי. הוא מריץ את מערכת ההפעלה Android TV 6.0 ותומך בפורמטים רבים של וידאו, עד רזולוציית 4K. הסטרימר מציע איכות שמע Dolby Digital Plus והוא נחשב למוצר מוצלח באתרי הקניות בעולם ובסין בפרט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכול לשמש גם כקונסולת משחקים./מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי החברה, זה מכשיר האנדרואיד TV הגלובלי היחיד הקיים כיום בעולם, והוא מתחרה רק בסטרימרים המותאמים לשימוש בצפון אמריקה. חשוב להדגיש כי בניגוד לסטרימרים רבים אחרים הנמכרים בישראל ובעולם, Mi Box לא מצוידת במערכת הפעלה אנדרואיד רגילה אלא במערכת ההפעלה הייעודית מבית גוגל, אנדרואיד TV. המשמעות היא שכל התכנים מותאמים באופן מלא למסכי טלוויזיה, ניתן להוריד למכשיר מגוון רחב של אפליקציות המותאמות לאנדרואיד TV, ובאמצעות הפיצ'ר Chromecast המשולב במכשיר, ניתן להזרים לטלוויזיה תוכן מהנייד, מהמחשב או מהטאבלט. פיצ'ר השכפול (Mirroring) מאפשר להציג את מסך הסמארטפון על צג הטלוויזיה.

הסטרימר של שיאומי יכול לשמש גם כקונסולת משחקים בעזרת השלט או בעזרת ג'ויסטיק אלחוטי. המכשיר תומך בפורמטים המתקדמים ביותר גם בווידאו וגם באודיו. המכשיר מקושר בטכנולוגיית בלוטות' ולכן אין צורך בקשר עין בין השלט לקופסה. ניתן להוריד שלל אפליקציות למכשיר, בהן גם אפליקציית Kodi.

Mi Box מגיע בצבע שחור והוא יעלה בישראל 599 שקלים ברשתות בסט מובייל, אייבורי, KSP ובאג, ובקרוב גם בפרטנר, פלאפון ובזק סטור. כאמור, המכשיר משווק גם על ידי סלקום, דרכו ניתן לצפות בשידורי הטלוויזיה של סלקום TV.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיב לפקודות קוליות - לא צריך מקלדת ועכבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully