וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים, נינג'ות ונהגי מוניות: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

29.5.2017 / 14:16

הצטרפו לתחרות גלשנים, הפכו לנהגי מונית, הפגינו כישורי לחימה ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Onirim - Solitaire Card Game

הצטרפו למשחק קלפים מתוחכם שיוציא אתכם למסע במבוך של חלומות וסיוטים. משחק הקלפים מבוסס על אסטרטגיה, והמטרה הסופית שלכם היא למצוא את 8 הקלפים המייצגים את דלתות הסתרים השונות. ברגע שכל הקלפים יחשפו תנצחו את המשחק. בכל סיבוב תקבלו יד של חמישה קלפים, המחולקים לקטגוריות שונות; בכל קטגוריות יש ארבעה צבעים שונים המייצגים חלקים שונים במשחק. העלו את הקלפים מעלה בסדר הטוב ביותר, שימו לב כי בכל פעם שתוותרו על קלף תקבלו קלף חדש במקומו. החלפת קלפים תגביר את הסיכוי שלכם לחשוף את הקלפים של דלתות הסתרים. הגרפיקה איכותית וחווית המשחק טובה לשחקן יחיד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Crazy Taxi

עלו על המונית המוטרפת וצאו לנסיעה במהירות גבוהה. תוכלו לבחור לשחק בשלבים ברמות קושי שונות ולהתנסות ב-16 משחקונים קטנים. אספו נוסעים והסיעו אותם לנקודות היעד שלהם, כל זאת ללא שמירה על חוקי התנועה. המטרה שלכם היא להתמודד עם חוקי הג'ונגל בכביש ולהגיע ליעדים בזמן. המשחק משלב יכולות נהיגה גבוהות ודורש תשומת לב, אך באותו זמן קליל וכיפי. העיצוב בסגנון משחקי ארקייד ישנים ומשלב מוזיקה מקורית.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 17.80 שקלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Ninja Knight

הפכו ללוחמי נינג'ה מדופלמים וצאו להרפתקה שתסחוף אתכם לשלושה עולמות שונים. התקדמו ברחבי המסלול והשתמשו בחרב על מנת להגן על עצמכם מפני האויבים השונים שיעמדו בדרככם: זומבים, אבירים, יצורים מעופפים ועוד. 120 אובייקטים שונים ישפרו את יכולות המשחק שלכם ויאפשרו לכם לצבור עד 22 הישגים שונים שיכתירו אתכם כמלכי הנינג'ה הבלתי מעורערים. הגנו על עצמכם, דלגו בין אזורים, היזהרו לא ליפול וכמובן אספו כמה שיותר מטבעות שתוכלו. המשחק משלב גרפיקה טובה, דמות אנרגטית והרפתקאות מהנות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Party Wave

המשחק הקיצי הזה מתרחש במים וסובב סביב יצורים ימיים וגולשים מקצועיים. מטרתכם לאגד את כל הגולשים לאותה נקודה במים, על מנת ליצור מסיבת גלשנים. כדי לבצע זאת, נווטו את כל הגולשים דרך המחסומים והחיות במים והובילו אותם לאותה הנקודה. ברגע שכולם יעלו על הגל, עליכם לסייע להם לבצע פעלולים שונים, לאסוף כוכבים ולזכות בתהילה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.10 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully