וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות הטלוויזיה העתידי של פרטנר יכלול שיתוף פעולה עם נטפליקס

29.5.2017 / 15:27

אמנם השירות עדיין לא הושק, אבל בקבוצת פרטנר מחממים מנועים כבר תקופה ארוכה לקראת תחילת שידורי הטלוויזיה שלהם. היום הודיעה החברה שתכני נטפליקס יהיו זמינים במסגרת שיתוף פעולה

ילדה מכוונת שלט רחוק לטלוויזיה. ShutterStock
האם כל התכנים של נטפליקס יהיו זמינים בשירות של פרטנר? נחכה להשקה./ShutterStock

שוק ספקי שידורי הטלוויזיה בישראל ממשיך להתחמם. אחרי השקה מוצלחת של המותגים סלקום TV וסמארט, כבר זמן רב שחברת פרטנר עובדת על שירות שידורי הטלוויזיה שלה. כעת החברה מודיעה על שיתוף פעולה עם נטפליקס, המובילה העולמית בתחום התוכן על גבי רשת האינטרנט.

קבוצת פרטנר הודיעה היום כי תאפשר גישה ישירה לשירות נטפליקס באמצעות שירות הטלוויזיה החדש שיושק לדבריה "בשבועות הקרובים". "אנחנו גאים להיות החברה הראשונה בישראל שנכנסת לשותפות עם נטפליקס, המובילה היום את תחום התוכן בעולם", אמר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר. "בקרוב מאוד, לקוחותינו יוכלו ליהנות משיתוף פעולה אסטרטגי זה".

בשבוע שעבר הודיעה פרטנר על הסכמים עם ערוץ הספורט לשידור חמשת ערוצי הספורט הפופולריים בישראל, במקביל להסכם עם RGE על שידור ערוץ הילדים ולוגי. בשירות יכללו גם ערוצי עידן פלוס ועוד ערוצי לייף סטייל ובידור.

תכני נטפליקס יוצעו באופן מובנה בממיר וגם השלט יצויד בכפתור נטפליקס יעודי. פרטנר תציע תכנים ברזולוציה המקסימלית 4K ולדברי החברה, הלקוחות יוכלו לצרוך את סדרות המקור של נטפליקס כמו בית הקלפים, נרקוס, Stranger Things ועוד.

השירות של נטפליקס מוצע במחיר התחלתי של 7.99 דולרים לצפייה באיכות רגילה עם אפשרות להורדת התכנים שיהיו זמנים לצפייה ישירה מהסמארטפון ללא תלות באינטרנט ו-9.99 דולרים לצפייה בשני מסכים באיכות HD עם אפשרות זהה לצפייה בתכנים בסמארטפון ללא תלות באינטרנט. החבילה היקרה עולה 11.99 דולרים ושם תקבלו תכנים ברזולוציה המקסימלית 4K בארבעה מסכים בו-זמנית ואפשרות להורדת התכנים לסמארטפון. אם פרטנר מתכוונת להסתמך על תכני הטלוויזיה של נטפליקס היא תצטרך להציע מחיר משתלם וערך נוסף לשירות שלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully