וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף יש דרך להחביא ולעשות סדר בתמונות בגוגל Photos

1.6.2017 / 8:50

התמונות אינן נמחקות אלא רק עוברות לאזור הארכיון החדש שנוסף לשירות. חשוב להדגיש כי התמונות יוסתרו רק מזרם התמונות אולם עדיין יהיה נגישות באלבומים השונים

גוגל תמונות PHOTOS. צילום מסך,
עכשיו אפשר לעשות קצת סדר ברצף התמונות באפליקציה. Google Photos./צילום מסך

שירות אחסון וגיבוי התמונות בענן של גוגל סימן מהפכה לא קטנה בכל הקשור לאופן בו אנחנו מצלמים, משתפים ומגבים תמונות באופן אוטומטי, אבל כמו שירות הדואר Gmail מבית גוגל, גם לגוגל Photos יש נטייה להתבלגן ולהפוך לאוסף גדול של תמונות שקשה לארגן. יש בשירות אפשרות למיון אוטומטי לפי מי שמצולם או לפי מקומות בעולם, אבל הארגון הידני היה לוקה בחסר עד כה.

כעת הוסיפה גוגל פיצ'ר שכבר קיים ברבים משירותי הגיבויים המתחרים, המאפשר להסתיר תמונות ולסדר את התמונות שלא נמצאות במקומן. בעדכון ששחררה לשירות Photos הוסיפה גוגל אפשרות להחביא ולהסתיר תמונות שאתם לא ממש רוצים שתהיינה גלויות לעיניים זרות, או שסתם עושות לכם רע, ואתם לא ממש רוצים להיתקל בהן בכל פעם שאתם סורקים את מאגר התמונות שלכם.

על מנת להשתמש באפשרות השימושית, צריך לאתר את התמונה אותה תרצו להעביר מהרשימה הכללית, ולאחר מכן ללחוץ על שלוש הנקודות כדי להגיע לתפריט האפשרויות. בתפריט יש לבחור באופציה "ארכיון", וזהו. נדגיש שוב כי התמונות אינן נמחקות אלא רק עוברות לאזור הארכיון החדש שנוסף לשירות. חשוב להדגיש כי התמונות יוסתרו רק מזרם התמונות אולם עדיין יהיה נגישות באלבומים השונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשים את התמונה ומארכבים אותה - הכי פשוט./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה מרבה גוגל לשחרר אפשרויות חדשות לשרות האחסון שהשיקה לפני כשנתיים. בשבוע שעבר הוסיפה החברה גם אפשרות לשתף תמונות באופן אוטומטי עם שאר המשתמשים אותם היא תזהה בתמונה, ולפני כן נוסף מנגנון אוטומטי לשיפור וידאו ותמונות ואפשרויות עריכה מתקדמות.

שרות האחסון של גוגל Photos אינו מוגבל בנפח או בכמות התמונות שאתם שומרים, אולם התוכן מוגבל לרזולוציה של 16 מגה-פיקסל בתמונות ואיכות HD בסרטוני וידאו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל PHOTOS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully