וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו שם 50 אלף דולר כדי שהגולשים יקנו וימכרו מניות בשמו בלייב

אילן גלר

5.6.2017 / 8:08

בכל יום, במהלך שעות המסחר, יכולים הגולשים להצביע על מניה אותה הם מעוניינים לרכוש או למכור. בכל חמש דקות מתקבלת החלטת הרוב, וכך ניתן לבצע בסך הכול 78 פעולות בחשבון בכל יום. כל אחד יכול להצביע, והמערכת אינה מוגנת בשום דרך מפני הטרלה. בינתיים הם ברווח

הגולשים באתר שידור משחקי הווידאו, Twitch, מוזמנים לעתים קרובות לשחק יחדיו במשחק מחשב, אולם לאחרונה נתקלו הגולשים בניסוי מעניין בשם StockStream, בו כל אחד יכול לשחק על כסף אמיתי, המושקע באמת ובזמן אמת בבורסה האמריקנית.

את המשחק יצר מתכנת בשם מייק. הוא בנה ממשק פשוט המאפשר לגולשים לעקוב אחר ביצועי תיק ההשקעות ולנהל אותו. בתיק הושקעו 50,000 דולרים מכספו האישי כדי להתחיל את משחק.

בכל יום, במהלך שעות המסחר, יכולים הגולשים להצביע על מניה אותה הם מעוניינים לרכוש או למכור. בכל חמש דקות מתקבלת החלטת הרוב, וכך ניתן לבצע בסך הכול 78 פעולות בחשבון בכל יום. כל אחד יכול להצביע, והמערכת אינה מוגנת בשום דרך מפני הטרלה או ניסיון של הגולשים לבזבז את הכסף על הרכישות הגרועות ביותר שאפשר.

מייק מקווה כמובן, שזה לא מה שיקרה, אם כי לדבריו הוא לא מתכוון להפסיק את המסחר בשום תנאי עד שהסכום יגיע למחציתו - 25 אלף דולרים. בינתיים תיק ההשקעות מניב רווחים, אם כי אולי פחות מכפי שמנהל מיומן היה מצליח להשיג. אם הניסוי המסקרן הזה בחוכמת ההמונים מעניין אתכם אך אינכם פנויים לעקוב אחריו בזמן אמת, תוכלו לקבל עדכונים בטוויטר על רכישות משמעותיות של מניות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם השידור החי לא עובד, כנראה שהמסחר עוד לא התחיל בבורסה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • TWITCH

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully