וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי אלף יותר Poke: פייסבוק בוחנת כפתור חדש ומיותר במיוחד

5.6.2017 / 8:12

זוכרים את הימים שבהם הייתם דוקרים אחד את השני ברשת החברתית כדי שישימו לב אליכם? אז פייסבוק חושבת שהדעיכה הטבעית של הפיצ'ר הזה אינה מוצדקת ועומדת להציע כפתור חדש ומטופש הרבה יותר, שיציק לכם פי כמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום בולט יחסית, על תמונת הקאבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הפיצ'רים הראשונים המעניינים בפייסבוק, בתחילת הדרך, היה כפתור ה-Poke שנדנד למשתמשים אחרים וסייע ביצירת קשר ראשוני. מאז הרבה תגובות עברו בפיד והרשת החברתית הציעה דרכים חדשות ומעניינות יותר להתחיל לדבר עם אחרים. ה-Poke עדיין קיים ושמיש אבל ממש לא מהווה חלק משמעותי מחוויית השימוש כך שלא ברור מדוע בוחרת פייסבוק לבחון כפתור חדש בשם Hello שיעשה כנראה בדיוק את אותה הפעולה.

הגולשים שזכו לראות את הכפתור בגרסת בטא מנסים לנחש למה הוא יהיה טוב חוץ מהצקות, אבל נראה שהוא מיועד להיות בולט יותר מה-Poke המוכר שמסתתר כיום עמוק בתוך בפרופיל. כפתור ה-Hello החדש מעוצב בצורת כף יד המנופפת לשלום; הוא הופיע אצל חלק מהמשתמשים, כמו כל הפיצ'רים שפייסבוק בוחנת לפני שהיא מפיצה לכולם או גונזת, לצד כפתור שליחת ההודעה בפרופיל של חבר.

את הכפתור חשף כתב באתר הטכנולוגיה Gizmodo, שהבחין בו במקרה בעת שסייר בפרופיל של חבר. אחרי שלחץ על הכפתור הוא קיבל הודעה שהתראה תישלח לחבר על כך שאחד מהחברים מנופף לו לשלום וכן אפשרות לנופף בחזרה. ללא מלל, ללא אפשרות לכתוב הודעה, רק כפתור Hello בצבע כחול. כן, כמו אפליקציית Yo שהייתה פופולרית במשך כעשר דקות בכל העולם ונעלמה. לאחר שנופפתם לחבר לשלום תוכלו לראות את כל החברים שנופפו לכם לשלום ואף תזכו לנדנוד שלא נופפתם לשלום בחזרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקיי אוקיי, נחזיר שלום./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין גבול להצקות./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully