וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו כמה הגיימריות והגיימרים האלה מרוויחים מתרומות

6.6.2017 / 13:30

זה לא נדיר לקבל תרומות של כמה דולרים כשאתה סטרימר ב-Twitch, אבל פעם בכמה זמן צופים מחליטים לתרום סכומי כסף גדולים במיוחד לסטרימר האהוב עליהם. אספנו למענכם את התרומות המטורפות ביותר בהיסטוריה של הערוץ

אין ספק שעולם הגיימינג התפתח מאוד בשנים האחרונות, אם לפני חמש שנים היית מספר למישהו שאתה נהנה לראות סרטונים של אנשים אחרים משחקים במשחקי מחשב, הם היו מעקמים את הפרצוף וחושבים שמשהו אצלך לא בסדר. והיום היוטיובר המצליח בעולם הוא גיימר וגיימרים רבים מצליחים להרוויח סכומי כסף נאים על הסרטונים שהם מעלים ליוטיוב.

אבל יוטיוב הוא לא המקום היחידי שבו גיימרים יכולים להרוויח כסף. Twitch הפך למקור ההכנסה העיקרי של גיימרים רבים מכל העולם, ואחת הדרכים העיקריות להרוויח כסף מהיר היא בעזרת תרומות. בדרך כלל צופים תורמים דולר כאן, שלושה דולר שם, אבל פעם בכמה זמן צופים נדיבים במיוחד מחליטים להפתיע את הגיימר האהוב עליהם ולתרום לו סכום כסף משמעותי. אז היום אנחנו מציגים כאן כמה מהתרומות הגדולות ביותר בהיסטוריה של Twitch.

לערוץ היוטיוב של טופ גיק

הזוכים הגדולים

1. הגיימרית מיס קיילי - קיבלה באמצע שידור 1,000 דולר. היא כל כך הופתעה מהמחווה שהחלה לבכות . זה ממש לא נגמר שם, כאשר שנה לאחר מכן קיבלה עוד 1,000 דולר ועוד מספר תרומות, עד שבסוף הסכום עמד על 5,000 דולר. התגובה המופתעת שלה לא איחרה לבוא.

2. הגיימרית אלנה קיבלה תרומה על סך של 5,000 יורו באמצע משחק, והגיבה על כך בצורה קיצונית למדי, אם כי מאוד מתוקה.

3. הסטרימר IMA קיבל גם הוא באמצע משחק 3,000 דולר ונותר המום.

4. עוד גיימרית שקיבלה באמצע משחק 1,000 דולר, שכחה כנראה שהיא בשידור חי וגם שכחה לדבר, כי הצפצופים שעלו על הקללות שלה מסבירות את ההלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

12 אלף עוקבים בטוויטר למיס קיילי

אבל בואו נדבר על התרומות הגדולות באמת

1. הסטרימר נינג'ה קיבל אחרי כמה דקות של משחק 5,000 דולר, אבל הוא לא עצר כאן. מספר ימים לאחר מכן קיבל 10,000 דולר והתרומות לא הפסיקו לזרום, עד שהגיע לסכום מטורף של 75 אלף דולר מתרומות בלבד. לאחר כמה זמן סיפר נינג'ה, כי עם הכסף שהוא קיבל מהתרומות הוא הציע לבת זוגו נישואים והם אפילו עברו לבית חדש.

2. סטרימרית נוספת בשם קיטי קיבלה מצופה אנונימי 6,999 דולר ואת התגובה שלה אסור לכם לפספס. לאחר מכן התרומות המשיכו להגיע בקצב מסחרר, וההערכה היא שסך התרומות הגיעו בין 100 אלף לחצי מיליון דולר.

3. ספונר היוטיובר לא ציפה לקבל במהלך המשחק 5,000 דולר , אבל עוד לפני שהספיק לצאת מההלם קיבל תרומה על סך 25 אלף דולר מצופה, שסיפר כי הוא אחד מהבעלים של גוגל והוא פשוט נהנה לצפות בו משחק. התרומות מאותו צופה המשיכו להגיע בסכומים גדולים, עד שהצטברו לסך של 430 אלף דולר. לצערו של ספונר, הסוף לא היה כזה נחמד כשהוא גילה שהתורם אינו הבעלים של גוגל, אלא סתם טרול מוזר שביטל את כל התרומות. מיותר לציין שחשבון הבנק של ספונר היה ריק מהתרומות עליהן חלם.

Buzzit

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully