וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט שחררה בטעות עדכון לווינדוס 10 שמשבית מכשירים

אילן גלר

7.6.2017 / 9:17

לא ברור כיצד גרסת הבטא עשתה את דרכה למשתמשים אולם לפי הדיווחים חברים ב-Windows Insiders שהורידו אותה למכשירי סמארטפון מבוססי ווינדוס 10 גילו שהמכשיר פשוט נתקע, ואין כל אפשרות להפעיל אותו מחדש

ווינדוס 10 היכרות. מיקרוסופט, צילום מסך
אופס. ווינדוס 10./צילום מסך, מיקרוסופט

אם אתם חברים ב-Windows Insiders, קבוצת המשתמשים המוזמנים לבחון גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה ווינדוס 10 בטרם הן משוחררות לכלל הציבור, הימנעו מלהוריד את העדכון האחרון שהופץ דרך השירות (מספרו 16212). מתברר שמדובר בגרסה ששוחררה בטעות, ועשויה לגרום נזק ואף להשבית את המחשב.

לא ברור כיצד הגרסה הזה עשתה את דרכה לכלי העדכונים הרשמי של מיקרוסופט, אולם לפי הדיווחים משתמשים שהורידו אותה למכשירי סמארטפון מבוססי ווינדוס 10 גילו שהמכשיר פשוט נתקע, ואין כל אפשרות להפעיל אותו מחדש מבלי למחוק את כל הקבצים ולהתקין את המערכת מהתחלה. בינתיים עושה רושם כי התקלות במחשבים אישיים קטנות יותר, אך במיקרוסופט עדיין מזהירים שלא להוריד את העדכון, ולבטל את ההתקנה במידה וכבר החלה.

Windows Insiders היא הדרך של מיקרוסופט לבחון מראש חידושים בקרב קבוצה מצומצמת יחסית של משתמשים מתקדמים (Power Users). הצטרפות לקבוצה האקסקלוסיבית הזו כרוכה אומנם בהימור מסוים, אך העדכונים אמורים להיות בטוחים יחסית לשימוש ובוודאי שלא לגרום נזק. הטעות הזו כנראה תעלה למיקרוסופט בכמה נסיינים, שלא יהיו מוכנים להמשיך להיות שפני ניסיונות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully