וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון, כדאי לכם לעדכן את ווטסאפ - מחכים לכם כמה שדרוגים מגניבים

7.6.2017 / 11:02

פילטרים לתמונות, אלבומים אוטומטיים, אפשרות תגובה מהירה וגם הפתעה שמסתתרת בקוד, לפיה בזמן הקרוב נזכה לקבל את הפיצ'ר החשוב ביותר עד היום - מחיקת הודעה שנשלחה

ווטסאפ. ShutterStock
עדכנו עכשיו, אם עוד לא עשיתם את זה./ShutterStock

משתמשי ווטסאפ באייפון זכו הבוקר לעדכון של האפליקציה עם כמה פיצ'רים מגניבים: פילטרים לתמונות, אלבומים אוטומטיים בצ'אטים כששולחים תמונות רבות ואפשרות תגובה מהירה. העדכון המשמעותי ביותר מבין השלושה הם הפילטרים החדשים.

אחרי עדכון האפליקציה (לגרסה 2.17.30) תוכלו לבחור אחד מבין חמישה עיצובים להוספת אווירה לתמונה שצילמתם. את הפילטרים ניתן להוסיף לתמונות, לסרטונים וגם לקבצי GIF לפני השליחה. בשלב הזה, כאמור, יש חמישה פילטרים בלבד: פופ, שחור-לבן, קריר, כרומה וסרט. כנראה שבעתיד נראה שם אפשרויות נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרגע יש חמישה פילטרים זמינים./מערכת וואלה!, צילום מסך

הפיצ'ר השני שנוסף באפליקציה למשתמשי iOS הוא אלבומים אוטומטיים בעת שליחת כמות גדולה של מדיה (תמונות או סרטונים). במקום רשימה ארוכה של תמונות תראו עכשיו אלבום מאוגד בצורה אלגנטית. זה יעיל בעיקר לקבוצות כי כך ניתן להגיב לכל האלבום ולא רק לכל תמונה בנפרד. השדרוג השלישי הוא דרך מהירה יותר להגיב למשהו שמישהו פרסם בצ'אט. במקום ללחוץ ארוכות על המסר ניתן כעת להחליק את האצבע עליו מצד לצד.

הפיצ'ר לו כולנו מחכים - ביטול הודעה שנשלחה - עדיין לא הגיע בעדכון הזה אבל גולשים שבדקו את הקוד בעדכון האחרון מדווחים כי מדובר בפיצ'ר שיגיע כנראה בעדכונים הקרובים. הוא קיים כרגע באפליקציה המעודכנת אבל מכובה עד שווטסאפ תחליט שאנחנו מוכנים לשינוי הזה בחיינו.

אם האפליקציה לא מתעדכנת אוטומטית באייפון שלכם, כנסו לעמוד האפליקציה באפסטור או לטאב העדכונים ושם עדכנו לגרסה החדשה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלבומי תמונות מאוגדים כדי לא לטבוע ברשימה ארוכה של תמונות או סרטונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully