וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ב-Waze: לוקחים נוסעים בחינם ונוסעים בנתיב ציבורי

7.6.2017 / 11:31

עבור הנוסעים, הפיצ'ר החדש מאפשר נסיעה חינמית; עבור הנהגים, הפיצ'ר מאפשר למלא את האוטו ולעלות על חלק מהנתיבים הציבוריים, וגם להתמקם גבוה יותר ברשימה באפליקציה

WAZE ווייז. רויטרס
לדברי החברה, הפיצ'ר החדש נולד מדרישה של המשתמשים./רויטרס

אפליקציית הניווט הפופולרית ממשיכה להרחיב את שירות ההסעות החברתיות שלה, Waze Carpool. השבוע התעדכנה האפליקציה בפיצ'ר המאפשר לנהגים להציע נסיעות חינם לנוסעים במסלול שלהם.

עד כה האפליקציה אפשרה לנהגים ולנוסעים לחלוק בעלות הנסיעה וכעת הנוסעים יוכלו להגיע ליעדם גם מבלי לשלם דבר. הפיצ'ר החדש מיועד לוויזרים שמעוניינים לקיים נסיעות קארפול באופן תדיר, ומוכנים מעת לעת, להציע נסיעה בחינם על מנת להגדיל את הסיכויים שלהם לצרף נוסעים.

נסיעות המוצעות בחינם יוקפצו לראש רשימת הצעות הנסיעה, ולכן יותאמו מהר יותר ולעתים תכופות יותר, כך שוויזרים שיציעו נסיעות בחינם ב-Waze Carpool הם בעלי סיכוי גבוה יותר לצרף נוסעים גם בתשלום. ברגע שנוסע אחד מצטרף לנסיעה, נוסעים אחרים יכולים גם להצטרף, מאותן נקודות איסוף והורדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנסוע בחינם לעבודה? זה אפשרי!/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור הנוסעים, הפיצ'ר החדש מאפשר נסיעה חינמית ומהירה לעבודה, עבור הנהגים, הפיצ'ר החדש מאפשר למלא את האוטו ולעלות על נתיבים ציבוריים (בהתאם לשילוט ולחוקי התנועה בכל נתיב) וגם על הנתיב המהיר מירושלים למרכז. מהחברה נמסר כי "ככל שיותר אנשים יסעו ביחד, כך נוכל לחסל את הפקקים. זה טוב לאנשים, וכמובן טוב גם לסביבה".

עוד מסרה החברה כי הפיצ'ר החדש נוצר בעקבות בקשות חוזרות מחברי הקהילה של Waze Carpool: "אנו מברכים על היכולת ללמוד ולהשתפר באמצעות השיח הפתוח עם המשתמשים הפעילים שלנו, ושמחים על ההזדמנות להעניק לקהילה פיצ'ר שצמח מתוך הדיאלוג הזה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully