וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכלא ל-180 יום כי נתן למשטרה סיסמה לא נכונה לאייפון

8.6.2017 / 10:09

תושב ארה"ב נכלא ביום שלישי האחרון לאחר שסירב לכאורה למסור את קוד הגישה לאייפון הנעול שלו. לטענת המשטרה, במכשיר האייפון נמצאות ראיות הקושרות אותו לביצוע עבירה אבל הוא טוען שהקוד שנתן הוא הנכון ואינו זוכר קוד אחר

אייפון במצב שקט. ShutterStock
לטענת החשוד, הוא מסר את הקוד הנכון ואין לו מושג מה הקוד שפותח את המכשיר./ShutterStock

כריסטופר ווילר, אמריקני בן 41, נשפט ביום שלישי האחרון לחצי שנה בכלא לאחר שהואשם בכך שהכה עד זוב דם את בתו הצעירה וקטינים נוספים - אבל לא מהסיבה הברורה מאליה. לטענת המשטרה, באייפון הנעול של ווילר יש כמה ראיות הקושרות אותו לביצוע העבירה, וכמו במקרים קודמים של אייפונים נעולים - המשטרה נותרה חסרת אונים.

לאחר שהובא לחקירת המשטרה, בחודש מאי השנה, מסר ווילר את קוד הגישה לאייפון שלו שהתברר בסופו של דבר כשגוי. "התחייבתי בפני השופטים ונשבעתי שקוד הגישה שנתתי היה נכון", התעקש ווילר כשהופיע בבית המשפט ביום שלישי. בית המשפט הורה לעצור את ווילר למשך שישה חודשים - ייתכן על עבירה שכלל אינו ביצע.

"אם הנאשם יספק סיסמה שפותחת את המכשיר הטלפון לפני תום התקופה הוא ישוחרר", אמר השופט. המקרה של וילר אינו חד משמעי מאחר שבחודש דצמבר אשתקד קבע בית המשפט כי לא ניתן לקשור קוד גישה באייפון נעול לראיות הנמצאות לכאורה על המכשיר, וכי לא ניתן להכריח נאשם לספק קוד גישה למכשיר אייפון נעול.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully