וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושקע, חכם - ובעיקר מגניב: פיצחנו את אוטובוס הבריחה של גוגל

9.6.2017 / 8:06

בשבועיים הקרובים יעבור Google Escape Bus ברחבי הארץ וישאב לתוכו חובבי חדרי בריחה רבים שנרשמו מראש. מי שלא זכה לשיבוץ באוטובוס מוזמן למתחם שיוקם סביב האוטובוס, שם יחולקו פרסים לכל מי שיפתור חידות. מתי הוא בעיר שלכם?

יח"צ - חד פעמי

חדרי בריחה הפכו בשנים האחרונות לאחד הבילויים המועדפים על ישראלים רבים, ובעיקר על אנשי היי-טק. אחרי שבועיים של הרשמה, אוטובוס הבריחה של גוגל יצא השבוע לדרך כדי להציע לקהל הרחב באזורים שונים בארץ ליהנות מחוויה ייחודית של פיצוח אתגר בסגנון חדרי הבריחה - רק באוטובוס.

Google Escape Bus (אוטובוס הבריחה של גוגל, בעברית), עוצב ותוכנן במיוחד לצורך פרויקט ייחודי זה, ואחרי שפיצחנו אותו ב-24 דקות (משך הפעילות היא חצי שעה בניגוד לשעה ברוב חדרי הבריחה) אפשר להגיד שהחידות טובות, לא קשות במיוחד (רמה בינונית ומטה ביחס לחדרי בריחה) ובעיקר שהאוטובוס עושה שימוש נבון בכלים של גוגל כדי לקדם את המשחק. זו חוויה משונה להיכנס לחדר בריחה בתוך אוטובוס, אבל הוא עוצב בקפידה והחידות היו מתוחכמות, אם כי מעטות מדי. אהבנו את העלילה, בה אתם כוכבי רוק ששכחו את התגים להופעה, כש-20 אלף אנשים ממתינים לכם; הסיפור מתאים לאוטובוס כי כוכבי רוק באמת נעים באוטובוס מפואר מעיר לעיר, איכות הרכבת המתקנים של החידות הפיזיות מאוד טובה והחלל כולו נעים מאוד ולא מרגיש צפוף.

האוטובוס יצא לדרך בתאריך 7 ביוני ויסייר ברחבי הארץ במשך שבועיים, עם תחנות עצירה בעשרה ישובים: הוא החל את המסע בתל אביב ב-7 ביוני וישוב לעיר בתאריכים 16-17 ביוני; הוא הגיע אתמול לפתח תקוה, ויעצור ביום ראשון בראשון לציון (9-10 ביוני). לעמק הירדן הוא יגיע ב-11 ביוני, למעלות תרשיחא בתאריך 12 ביוני, לחדרה ב-13 ביוני, לחיפה ב-14-15 ביוני, לירושלים ב-18-19 ביוני, לבאר שבע ב-20 ביוני ולבסוף יחנה בשדרות בתאריך 21 ביוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימוש נבון בכלים של גוגל כדי לפתור את החידות./מערכת וואלה!, צילום מסך

אוטובוס הבריחה הוא יוזמה מקומית של גוגל ישראל, היוצאת לדרך בפעם הראשונה בישראל ובעולם כולו. החדר הנייד מתאים למשפחות עם ילדים גדולים, חברים לעבודה או ללימודים וחובבי הרפתקאות וחידות. הכללים: בלי סמארטפונים ובלי עזרה מבחוץ; כל קבוצה מקבלת חצי שעה לנסות ולפתור את החידות באוטובוס, ואת סיפור הרקע מקבלים בסרטון קצר של השחקן אורי גוטליב. האוטובוס מחולק לשני אזורים ומעבר לזה עדיף לא לפרט כדי לא להרוס את החוויה.

פיצוח אתגר הבריחה מבוסס על פתרון חידות המתאפשר בעזרת שימוש באחת מחמש האפליקציות החינמיות של גוגל: תרגום גוגל, גוגל תמונות, גוגל מפות, חיפוש גוגל וגוגל דרייב (שירות הענן). מגוגל נמסר כי ההרשמה הסתיימה וכל לוח הזמנים של האוטובוס כבר מלא.

אם לא נבחרתם או לא הספקתם להירשם, סביב האוטובוס יוקם מתחם ייעודי לאלו שרוצים גם לטעום מהחוויה. במתחם יהיו מפוזרות חידות, ולפותרים נכונה יחולקו פרסים. ולאלו שרק באו ללוות, יהיה בו גם מקום לנוח ולחכות לאלו שכן הצליחו לעלות לאוטובוס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחוץ יש זולה למי שלא נכנס./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully