וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LiveU הישראלית תעביר בשידור חי את הבחירות בבריטניה עבור Sky News

8.6.2017 / 14:10

החברה המתמחה בשידורים חיים על גבי רשתות סלולריות תסייע לערוץ החדשות הבריטי לשדר בו-זמנית מ-150 מוקדים מרחבי המדינה לאורך ערב הבחירות

אדם צופה בטלוויזיה ומחזיק שלט רחוק. ShutterStock
שידור חי מ-150 מוקדים בו-זמנית./ShutterStock

חברת הטלוויזיה הבריטית, Sky News, משתפת שוב פעולה עם LiveU הישראלית, המתמחה בשידורים חיים על גבי רשתות סלולריות. LiveU תספק השנה שוב את כל השידורים החיים במסגרת הבחירות הכלליות בבריטניה, שיתקיימו בתאריך 8 ביוני.

יכולתה של LiveU לספק לערוץ החדשות המוכר כמות רבה של יחידות שידור ניידות בהתראה קצרה הייתה משמעותית להצלחת הפרויקט, בו מעורבת גם השותפה הבריטית של החברה, Garland Partners.

"השידור החי בבחירות בשנת 2015 זכה לשבחים עצומים ולהערכת הקהל", אמר ריצ'רד פטיסון, מנהל הטכנולוגיה החדשותית ב-Sky News. "קבענו שיא גינס עולמי ומגזין TVB Europe בחר בשידור זה כזוכה בלעדי בקטגורית 'השידור החי של השנה'. הטכנולוגיה אפשרה לנו להביא תוצאות בזמן אמת"

LiveU Central, פלטפורמת הניהול המאוחדת של החברה המשמשת לפרויקט, מספקת לצוות האולפן יכולת ניטור ושליטה מרחוק, תוך מתן גישה חיונית ליחידות בזמן אמת. פטיסון הוסיף כי "השימוש בטכנולוגית השידור של LiveU שינה באופן יסודי את האופן בו אנו יכולים לגשת לדיווח חדשותי, והגדיל משמעותית את כמות השידורים החיים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • LiveU

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully