וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסך הכי רחב בעולם הוא חלומו של כל וורקוהוליק

אילן גלר

11.6.2017 / 10:57

גודלו 49 אינץ', אך הוא מציג יחס רוחב לגובה לא טיפוסי של 32:9. לשם השוואה, מסך רחב רגיל מגיע בדרך כלל ביחס של 16:9. בנוסף למעצבים גרפיים, עורכי וידאו וסוחרים בבורסה, קהל יעד מושלם נוסף למוצר הזה הוא גיימרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך לעבור בין חלונות כשאפשר לראות את כולם פתוחים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג חשפה את מסך המחשב הרחב ביותר בעולם. גודלו 49 אינץ', אך הוא מציג יחס רוחב לגובה לא טיפוסי של 32:9. לשם השוואה, מסך רחב רגיל מגיע בדרך כלל ביחס של 16:9. המסך החריג הזה מיועד למשתמש יחיד הזקוק לכמות מידע אדירה של מידע בכל רגע. או פשוט מי שאוהב לראות את כל החלונות שלו פתוחים מולו.

בנוסף למעצבים גרפיים, עורכי וידאו וסוחרים בבורסה, קהל יעד מושלם נוסף למוצר הזה הוא גיימרים, והמפרט בהחלט מותאם לצרכיהם: הוא מתעדכן כל מילי-שנייה ותומך בטכנולוגיית AMD FreeSync 2 לתזמון מושלם בין התצוגה וכרטיס המסך. בנוסף, הוא כולל כמה תכונות שראינו עד היום בעיקר בטלוויזיות מתקדמות, כגון תמיכה ב-HDR וזווית צפייה מרשימה של 178 מעלות.

מחירו של המסך בארה"ב עומד על 1,500 דולרים, והוא צפוי להגיע למדפי החנויות בסוף חודש יוני. מדובר בהוצאה גדולה מאוד ביחס למסך אבל בהתחשב בכך שהאלטרנטיבה היחידה, לפחות כרגע, היא לרכוש שניים או שלושה מסכי 4K ולהציב אותם זה לצד זה, זו עשויה להיות דווקא עסקה משתלמת עבור גיימרים ואנשי עסקים שבאמת זקוקים לתצוגה רחבה כל כך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחס רוחב לגובה לא טיפוסי של 32:9./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully