וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפי ההדלפה הזאת, וואן פלוס 5 עומד להיכנס חזיתית באייפון 8

אילן גלר

14.6.2017 / 8:59

מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD, מעבד סנאפדרגון 835, סוללה בקיבולת של 3,600 מיליאמפר-שעה ו-8 גיגה זיכרון RAM. צילומי המכשיר שהודלפו חושפים מראה המזכיר מאוד את אייפון 7 פלוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת OnePlus הסינית עומדת לחשוף את מכשיר הדגל החדש שלה, OnePlus 5, באירוע שייערך בשבוע הבא, ה-20 ביוני, אולם אין שום סיבה שמישהו יישאר במתח מפני שכמעט כל הפרטים הרלוונטיים אודות המכשיר כבר דלפו לרשת, כולל עיצובו, המפרט המלא ואפילו מבחני ביצועים ראשוניים.

צילומי המכשיר שהודלפו במלואם חושפים מראה המזכיר מאוד את זה של אייפון 7 פלוס. ניתן להבחין בעדשת מצלמה כפולה בגב בסידור כמעט זהה לזה של אייפון 7 פלוס, קווי אנטנה בולטים, ונורת מבזק מעוגלת. מצלמת ה-12 מגה פיקסל פותחה בשיתוף עם חברת DxO ואמורה להיות האיכותית ביותר בשוק, אם כי טענה זו כמובן עוד תעמוד למבחן מאחר ויצרניות רבות מעלות אותה.

לוואן פלוס 5 יהיה מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD ומעבד סנאפדרגון 835 (המהיר ביותר כרגע). הוא יגיע עם לא פחות מ-8 גיגה זיכרון RAM וסוללה בקיבולת של 3,600 מיליאמפר-שעה. נתונים אלו אמורים להציב אותו בראש טבלת הביצועים למכשירי אנדרואיד, אך מבחני ביצועים שכבר פורסמו מדרגים אותו מעט מתחת לגלקסי S8.

כדאי לזכור שמדובר במבחנים שנערכו כנראה על גרסה לא סופית של המכשיר, וכמובן ש-OnePlus 5 צפוי לעלות הרבה פחות ממכשיר הדגל של סמסונג כשהוא יגיע למדפי החנויות. המחיר הצפוי עומד על 499 דולרים לעומת הגלקסי S8 שמחירו כ- 750דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully