וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שמה סוף לדבר הכי מרגיז בכל האפליקציות באפסטור

15.6.2017 / 8:17

בעוד כמה חודשים תשיק אפל את חנות האפליקציות החדשה, עם עיצוב החדש וגם כמה כללים מחמירים יותר למפתחי אפליקציות, כמו שליחת גרסת בטא רק שלוש פעמים בשנה, וגם אפשרות לבטל סוף סוף את אחד הפיצ'רים השנואים ביותר

צילום מסך

(בסרטון: ההכרזה על חנות האפליקציות החדשה באירוע המפתחים של אפל החודש)

אם גם לכם נמאס מההודעה שקופצת כמעט בכל אפליקציה ומבקשת מכם לדרג אותה, אתם ממש לא לבד. למעשה, התופעה המטרידה של בקשות חוזרות ונשנות לדירוג מציקה לכל כך הרבה משתמשים שאפל החליטה לשים לזה סוף באופן גורף, ובצורה מאוד אלגנטית.

דירוג אפליקציות. צילום מסך
אוקיי אוקיי, נדרג. מספיק להציק./צילום מסך

החברה שינתה את הסטטוס של סעיף קטן בתקנון של חנות האפליקציות הרשמית שלה, האפסטור, מרשות לחובה. כעת חייבים מפתחי האפליקציות לבטל את ההודעה הקופצת המבקשת מהמשתמשים לדרג את האפליקציה אם הם לוחצים על אפשרות הביטול. בנוסף, למשתמשים תהיה אפשרות לבטל לחלוטין את אפשרות הדירוג מראש, בזכות פיצ'ר שיתווסף בהמשך לכל האפליקציות.

בנוסף, תגביל אפל את מפתחי האפליקציות לשלוח לבודקי גרסאות הבטא גרסאות חדשות שלוש פעמים בלבד בשנה - ולא בלי הגבלה, כפי שהיה עד כה. כמו כן, משתמשים שדווקא כן מעוניינים לדרג אפליקציות יוכלו לעשות זאת ישירות מבלי לעזוב אותן. כיום, על מנת לדרג אפליקציה או לכתוב ביקורת כלשהי נאלצים המשתמשים לעבור לחנות האפליקציות ולעשות זאת שם. את השינויים הללו נראה בחנות האפליקציות החדשה שתושק יחד עם מערכת ההפעלה iOS 11 בספטמבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully