וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: גיימרים עושים פחות סקס - אבל מחזיקים מעמד יותר זמן

אילן גלר

20.6.2017 / 9:21

לדברי החוקרים האיטלקים, משחקי וידאו מפחיתים את התשוקה למין ומשפרים את אורך האקט המיני בעת ובעונה אחת על ידי חיווט מחודש של מערכת החיזוקים החיוביים במוחו של הגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסיבה: חיווט מחודש של מערכת החיזוקים החיוביים במוחו של הגבר./מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרים באוניברסיטה ברומא איתרו קשר סטטיסטי בין גברים שתחביבם העיקרי הוא משחקי מחשב, ובין יכולת לקיים יחסי מין ממושכים יותר ולהימנע משפיכה מוקדמת. המחקר נערך בצורת סקר בין 396 גברים איטלקים, 287 מהם הגדירו עצמם כגיימרים.

לרוע המזל, חשף הסקר גם תופעת לוואי נוספת לתחביב - גיימרים עושים פחות סקס, והתשוקה שלהם למין נמוכה יותר. החוקרים מסבירים כי מדובר בתוצאה הגיונית, שכן משחקי וידאו מפחיתים את התשוקה למין ומשפרים את אורך האקט המיני בעת ובעונה אחת על ידי חיווט מחודש של מערכת החיזוקים החיוביים במוחו של הגבר.

"הנושאים הללו תמיד עניינו אותי, שכן אני בעצמי גיימר", מסביר עורך המחקר, אנדרי סנסונה. "מאז שסיימתי את לימודי בית הספר לרפואה תמיד ניסיתי לחבר בין העניין שלי במשחקי וידאו וחיי המין. כשחשבתי על הרעיון ליצור מחקר ראשוני על האפקט של משחקי מחשב על פליטה מוקדמת, הייתי מאושר". נציין, עם זאת, כי מדובר במחקר שטחי למדי המבוסס על דיווחי הנחקרים ולא על מידע שנאסף בפועל בזמן ביצוע האקט המיני. אולי זה יהיה שלב המחקר הבא, אם סנסונה יצליח למצוא גוף אקדמי שיסכים לממן אותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully