וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטלגיה: חברת אטארי המיתולוגית עובדת על קונסולה חדשה

אילן גלר

18.6.2017 / 9:50

לפי הפרטים שפורסמו עד כה, תהיה הקונסולה החדשה מבוססת על חומרה של מחשב אישי, ותעוצב באופן דומה מאוד לזה של הקונסולות הנוסטלגיות של אטארי, כולל ציפוי בגוון דמוי עץ השונה מאוד מהמראה הפלסטיקי של קונסולות מודרניות

בסוף שנות ה-70 של המאה הקודמת היה המותג "אטארי" שם נרדף למשחקי מחשב, והקונסולות של החברה היו להיט מכירות אדיר בארה"ב ובשאר העולם. תהפוכות הגורל הובילו את החברה לפשיטת רגל, וסביר להניח כי רבים מהגיימרים כיום כלל לא מכירים אותה. זה לא מפריע לבעליה הנוכחיים, המשקיע והיזם פרד צ'סנייס, להכריז על תכניות להשקת קונסולה חדשה לגמרי הנושאת את שם המותג הקלסי.

לפי הפרטים שפורסמו עד כה, תהיה הקונסולה החדשה מבוססת על חומרה של מחשב אישי, ותעוצב באופן דומה מאוד לזה של הקונסולות הנוסטלגיות של אטארי, כולל ציפוי בגוון דמוי עץ השונה מאוד מהמראה הפלסטיקי של קונסולות מודרניות. צ'סנייס טוען כי שנות עבודה רבות כבר הושקעו בפיתוח המוצר, אולם בכך מסתכמים הפרטים הידועים לנו כרגע.

סביר להניח כי הקונסולה החדשה של אטארי לא באמת תנסה להתחרות בענקי השוק הנוכחיים, סוני ומיקרוסופט, ותכוון במקום זאת לחוויה נוסטלגית עם גרסאות מחודשות למשחקי הקלסיים כמו פונג ופרוגר. נינטנדו, יצרנית נוספת בעלת היסטוריה ארוכה בתעשיית המשחקים, נהנתה מהצלחה גדולה לאחרונה עם מוצר דומה - גרסה מחודשת לקונסולת ה-NES האהובה - אך בסופו של דבר החליטה להסיר את הגימיק מהמדפים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה העץ המוכר מסוף שנות השבעים עושה קאמבק?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully