וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שמגבה לא מפחד: גוגל תשמור את כל המידע מהמחשב בענן שלה

18.6.2017 / 10:30

שרות האחסון בענן של גוגל עולה שלב - החברה הודיעה כי תאפשר למשתמשי G suite לגבות את כל תוכן מחשבם ישירות לענן. החיסרון: האחסון הבסיסי מציע 30 גיגה וכדי להרחיב אותו צריך לעשות מנוי שנתי של כמה עשרות שקלים

מתקפת סייבר של האקרים, אילוסטרציה. רויטרס
עם התגברות מתקפות הכופר, גיבוי חשוב מאי-פעם./רויטרס

בעידן של מתקפות כופר, אין צורך להכביד במילים על חשיבותם של גיבויים. המידע האישי שלנו חשוף יותר מאי-פעם ונתון תחת איום הגובר עם כל יום שעובר. ענקית הרשת, גוגל, צפויה להשיק בתאריך 28 ביוני כלי בשם Backup and Sync שיהיה זמין למחשבי ווינדוס וגם מק ויאפשר למשתמשים לגבות אל כל מחשבם האישי בענן של החברה.

יש להדגיש שכלי הגיבוי יוצע בחינם אך ורק למשתמשי השרות העסקי של גוגל, G Suite בניגוד לשירותי גיבוי אחרים, כמו הדרייב של גוגל או דרופבוקס שמאפשרים למשתמשים לסנכרן קבצים רק לתיקיה ייעודית. הגיבוי החדש של גוגל יאפשר למשתמש לבחור בעצמו אילו תיקיות הוא רוצה לגבות וכמובן שהוא יזכה לנפח אחסון רב יותר.

מכיוון שכלי הגיבוי החדש מבוסס על שירות הענן של החברה, והקבצים עצמם מועלים לשם, יוכלו המשתמשים לגשת אל התוכן שלהם ישירות מכל מקום בעולם. גוגל הודיעה כי נפח האחסון הבסיסי למשתמשי G suite עומד על 30 גיגה ואם לא הוספתם נפח אחסון בחינם, כפי שממליצה גוגל מפעם לפעם, סביר להניח שזה לא יספיק לכם כדי לגבות את כל המחשב. החברה מציעה לשדרג את נפח ל-100 גיגה או אפילו 1 טרה בעלות שנתית של 80 ו-390 שקלים בהתאמה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully