וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייס המכוער הזה יהפוך את האייפון שלכם למצלמה משוכללת

20.6.2017 / 8:41

עם הקייס הזה, אייפון 7 פלוס לא נופל ממצלמות DSLR משוכללות, אך בניגוד למצלמות גדולות ומסורבלות, הדורשות החלפה פיזית של עדשה, כאן אפשר לשחק בין האפשרויות השונות בקלות באמצעות פסי גרירה

צילום מסך

למרות שמערך הצילום הכפול באייפון 7 פלוס נחשב למוביל, ואחד המשובחים שסמארטפון כיום מציע, יצרנית ציוד הצילום Ztylus, רוצה להעלות את רמת הצילום של המשתמשים באמצעות קייס לא אלגנטי בעליל עם יכולות שדרוג מפתיעות. על הקייס, המכונה Switch 6 Kit, מולבשות שש עדשות, שמתווספות לשתי העדשות של האייפון.

קייס עדשות נוספות לאייפון 7 פלוס. צילום מסך
מתגלגל בקלות למקום./צילום מסך

עם הקייס הזה, אייפון 7 פלוס לא נופל ממצלמות DSLR משוכללות, אך בניגוד למצלמות גדולות ומסורבלות, הדורשות החלפה פיזית של עדשה, כאן אפשר לשחק בין האפשרויות השונות: צילום בזויות רחבות עד 180 מעלות, צילום מיקרו (תקריב קיצוני), שתי עדשות עין דג ועוד. כזכור, שתי העדשות המובנות של אייפון 7 פלוס מאפשרות לבצע זום אופטי כפול 2, אך לעומת סט העדשות בקייס, היכולות המרשימות הללו מתגמדות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

את העדשות עצמן ניתן להחליף בקלות באמצעות פסי גרירה, וגם כשהן לא בשימוש ניתן להמשיך להסתובב עם הקייס, למרות שהוא מסורבל. באופן מפתיע הוא עמיד גם נגד נפילות וזעזועים. הקייס אינו זמין למכירה בחנויות בארץ אבל ניתן להזמין אותו ישירות מאתר היצרנית בעלות של 50 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכוער, אבל לא עד כדי כך מסורבל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully