וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 גיגה RAM והקלטת שיחות מובנית: LG השיקה במפתיע את G6 פלוס

19.6.2017 / 12:07

כנראה שלבכירי החברה חשוב מאוד שתהיה להם גם גרסת פלוס; LG השיקה גרסה עם זיכרון רב יותר וטעינה אלחוטית, אבל השדרוג האמיתי למשתמשים הוא בעדכון התוכנה

צלמים זמניים מורשים

אחרי שנתיים של דשדוש, הצליחה חברת LG לתת השנה פייט לסמסונג בקרב על מכשירי הדגל. G6 שהושק כחודש וחצי לפני גלקסי S8 של המתחרה מקוריאה מציע חומרה מתקדמת ועיצוב אלגנטי במחיר גבוה, אבל לא גבוה מדי. עם זאת, כנראה שדגם פרימיום אחד בלבד לא הספיק לה ובמפתיע הודיעה היום LG העולמית על השקת שתי גרסאות חדשות ל-LG G6. מקריאת המפרט נראה שאין כאן שיפור מהותי אלא בעיקר צעד שיווקי.

הגרסה הראשונה, והמעניינת יותר, שהוכרזה היא G6 פלוס; אם רכשתם לאחרונה G6 אין לכם סיבה לחוש פספוס, ההבדלים בין המכשירים כמעט ולא מורגשים. בניגוד למקובל בשוק, גרסת הפלוס לא מציעה מסך גדול יותר, או שינוי כלשהו בעיצוב. ל-G6 פלוס, כאמור, אותו מסך בגודל 5.7 אינץ', ברזולוציה זהה, ערכת השבבים סנאפדרגון 821 (ולא את סנאפדרגון 835 העדכנית יותר) אך הוא מצויד בנפח אחסון של 128 גיגה ו-6 גיגה זיכרון RAM, טעינה אלחוטית (שהייתה עד כה בגרסה האמריקנית בלבד של ה-G6), מעבד שמע Quad DAC המשפר את איכות השמע באוזניות וזוג אוזניות של המותג B&O. הגרסה השנייה שהושקה היא שנמוך לא ברור - G6 עם 32 גיגה לאחסון בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת יותר חזק, אבל נהוג לקרוא לפלוס לגרסה גדולה יותר./מערכת וואלה!, צילום מסך

שני המכשירים מגיעים עם עדכון תוכנה, שגם אמור להגיע לגרסה הרגילה. בעדכון ניתן למצוא אפשרות חדשה לפתיחת המכשיר באמצעות זיהוי פנים, צריכת סוללה יעילה יותר כשהמכשיר במצב המתנה, אפשרות להקלטת שיחות בצורה מובנית (שעד כה לא הייתה במכשירי LG) ועוד שינויים קטנים.

שני המכשירים מוצעים בשלושה צבעים חדשים: "שחור אסטרו אופטי", "זהב טרה אופטי" ו-"כחול מארין אופטי". LG ציינה כי תפרסם את המחירים ביום ההשקה וכי אחרי ההשקה בקוריאה, המכשירים יגיעו לשווקים נוספים ברחבי העולם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים חדשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • LG G6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully