וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון עם המצלמה "שלוכדת תנועה שעין האדם לא רואה" הגיע לארץ

20.6.2017 / 10:44

סוני השיקה הבוקר בישראל ארבעה סמארטפונים חדשים, שניים חזקים ושניים יותר חלשים. אקספריה XZ פרימיום הוא המכשיר החזק והמתקדם ביותר של החברה אי פעם, והוא מציע אפשרויות צילום מתקדמות שלא ראינו במכשירים אחרים

סוני אקספריה XZ. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
אקספריה XZ פרימיום. מראה קצת יותר נוצץ מהמכשירים האפרוריים הרגילים של סוני./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

כארבעה חודשים לאחר שהשיקה את מכשירי הסמארטפון החדשים שלה במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, MWC 2017, מביאה סוני לישראל בייבוא רשמי ארבעה סמארטפונים חדשים. אקספריה XZ פרימיום ואקספריה XZs, ועוד שני מכשירים חלשים יותר: אקספריה XA1 ואקספריה XA1 אולטרה.

סוני אקספריה XZ פרימיום הוא הסמארטפון הראשון של החברה עם צילום וידאו בהילוך "סופר איטי" והמכשיר הראשון בעולם עם מסך 4K HDR. לדברי סוני, זה הסמארטפון המתקדם ביותר שלה עד היום והמצלמה המתקדמת מסוגלת לצלם תנועה שעין האדם כלל לא רואה. עוד מציע המכשיר חיבור נתונים מהיר בדור 4.5 (LTE-A) ולדברי סוני גם עיצוב משודרג. למרות שכל המכשירים שלה עדיין נראים כמו לבנות אנדרואיד מגושמות, המכשיר הזה בוהק מכרום ולטעמנו נראה מעט יותר נוצץ משאר מכשירי החברה האפרוריים.

המצלמה של ה-XZ פרימיום מצלמת בהילוך איטי פי ארבעה מכל סמארטפון אחר בשוק, בקצב של עד 960 פריימים לשנייה. סוני, הידועה בטכנולוגיית הצילום שלה לסמארטפונים, שילבה במכשיר לא מעט טכנולוגיות שהופכות את המצלמה לאיכותית במיוחד. למשל, זה הסמארטפון הראשון עם חיישן מצלמה מסוג Exmor RS עם זיכרון המשולב בחיישן עצמו, כמו במצלמות פרמיום. החיישן מאפשר סריקת מידע במהירות גדולה פי חמישה.

טכנולוגית Predictive Capture חושבת צעד קדימה ומתחילה לצלם תמונות כשהיא מזהה תנועה, אפילו לפני שהמשתמש מתחיל לצלם. מערך הצילום כולל חיישן 19 מגה פיקסל עם פיקסלים גדולים ב-19 אחוזים על מנת לספק תמונות חדות ומפורטות בכל תנאי תאורה. שיפורים נוספים נעשו במצלמת ה-Motion Eye ומעבד התמונה Bionz להשגת תמונות חדות ונקיות מרעשי רקע גם בווידאו. גם העדשה תוכננה מחדש.

לאקספריה XZ פרימיום מסך איכותי בגודל 5.5 אינץ', ברזולוציית 4K משוריין בזכוכית גורילה 5. המסך ברזולוציית 4K יציג במהלך עבודה רגילה רזולוציה שנעה בין Full HD ל-QHD ואילו בניגון סרטים תומכים, הוא יציג את התוכן ברזולוציה מקסימלית של 4K HDR.

בלבו של מכשיר הדגל פועמת ערכת השבב המתקדמת בעולם, סנאפדרגון 835, והוא מגיע עם סוללה בנפח של 3,230 מיליאמפר-שעה, 4 גיגה זיכרון RAM, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר ומערכת הפעלה אנדרואיד 7 מעודכנת. יש לו שקע טעינה USB מסוג C והוא יהיה זמין בצבעים: "כרום מואר" (Luminous Chrome) ו-"שחור מעמקים" (Deepsea Black).

אקספריה XA1 מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD בעוד שאקספריה XA1 Ultra יגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית Full HD. המכשירים חולקים את ערכת השבבים Helio P20 של חברת MediaTek, ל-XA1 יש 3 גיגה זיכרון RAM ול-XA1 Ultra יש 4 גיגה זיכרון RAM. לשני המכשירים מצלמה אחורית של 23 מגה פיקסל ואילו ל-XA1 מצלמה קדמית של 8 מגה פיקסל בעוד של-XA1 Ultra מצלמה קדמית של 16 מגה פיקסל עם פלאש קדמי ומייצב תמונה אופטי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לשני המכשירים זיכרון אחסון של 32 גיגה, ב-XA1 יש סוללה בנפח של 2,300 מיליאמפר-שעה וב-XA1 Ultra סוללה בנפח 2,700 מיליאמפר-שעה. שניהם מגיעים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0.
ה-Xperia L1 מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית HD, מעבד של MediaTek ו- 2גיגה זיכרון RAM; נפח אחסון פנימי של 16 גיגה עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. ל-L1 מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 2,620 מיליאמפר-שעה.

מחירו של ה-XZ פרימיום יעמוד על 2,899, ה-XA1 יעלה 1,299 שקלים, ה-XA1 Ultra יעלה 1,649 שקלים וה-Xperia L1 יעלה 899 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוני אקספריה XA1./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully