וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושק וואן פלוס 5 - כנראה מכשיר האנדרואיד החזק ביותר

21.6.2017 / 8:43

חברת OnePlus האיכותית, מקבוצת Oppo - אחת מיצרניות הסלולר הגדולות ביותר בסין - הציגה אמש את מכשיר הדגל החדש שלה עם 8 גיגה זיכרון RAM, סנאפדרגון 835 ומפרט איכותי במחיר סביר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דומה לאייפון במראה, אבל מציע חוויית אנדרואיד משודרגת./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד המחיר, נראה שב-OnePlus ממש התאמצו לא להפתיע אותנו. חברת OnePlus האיכותית, מקבוצת Oppo - אחת מיצרניות הסלולר הגדולות ביותר בסין - הכריזה אמש (שעון ישראל) על מכשיר הדגל החדש, וואן פלוס 5. אם תהיתם איך קפצנו מ-3 ישר ל-5, אז בחברה מסבירים שהספרה 4 מביאה מזל-רע לפי המסורת הסינית אז החליטו לוותר עליה, כמו שבבניינים רבים מדלגים על קומה 13.

מכשיר הדגל החדש תומך ב-34 רצועות תדרים, והמשמעות היא שהמכשיר הזה גלובלי ומתאים לכל השווקים בעולם. וואן פלוס 5 דומה במיוחד בעיצובו לאייפון וגם מגיע עם מערך צילום כפול בגבו, כמו אייפון 7 פלוס. זהו המכשיר הדק ביותר שהצליחה החברה לייצר עד כה; עוביו 7.25 מילימטרים בלבד ומשקלו 153 גרמים.

למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD ופאנל Amoled התומך בתקן DCI-P3, עם צבעים עשירים מאוד, כמו באייפון 7 ובגלקסי S8. בלב המכשיר ערכת השבבים סנאפדרגון 835 העדכנית של קוולקום והוא מוצע בשתי תצורות: הראשונה עם 6 גיגה זיכרון RAM ו-64 גיגה לאחסון, והגרסה השנייה תגיע עם 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון.

החברה שילבה במכשיר זכרונות מהירים מסוג UFS 2.1.2 כדי לאפשר העתקה וכתיבה מהירה במיוחד של תכנים מהמכשיר או למכשיר. בנוסף כולל וואן פלוס 5 קישורית בלוטות' 5.0 המאפשרת חיבור של שני התקנים במקביל.

המכשיר החדש מציע סוללת ה-3,300 מיליאמפר-שעה וטעינה מהירה בטכנולוגיית Dash. בחברה מבטיחים כי חצי שעה של טעינה תספיק ליום עבודה שלם, ולטענת החברה, הודות לשימוש במעבד החדש, חיי הסוללה יתארכו בכ-20 אחוזים לעומת וואן פלוס 3T, מכשיר הדגל הקודם.

הסמארטפון החדש מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 העדכנית עליו מולבש הממשק הייחודי של החברה בשם Oxygen. מערך הצילום האחורי כולל חיישן אחד של 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 ומייצב אופטי, וחיישן נוסף של 20 מגה פיקסל עם עדשת טלפוטו לצילומי פורטרט (עם אפקט הבוקה). לטענת החברה, המצלמה מפיקה תמונות מצוינות בתנאי תאורה מאתגרים. עוד אומרים בחברה כי השימוש בחיישן השני משפר בכ-40 אחוזים את מהירות המיקוד לעומת הדגם הקודם. למצלמה הקדמית חיישן 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0 וייצוב תמונה דיגיטלי.

הסמארטפון החדש יהיה זמין לרכישה החל מתאריך 27 ביוני בחנות המקוונת של החברה, במחיר של 500 אירו לגרסה הרגילה באירופה ואילו הגרסה היקרה עם 8 גיגה זיכרון RAM תעלה 560 אירו. בשלב זה לא ברור האם יגיע לישראל בייבוא רשמי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully