וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מחצלת החוף המושלמת הזו לא תצליחו ללכלך בחול

אילן גלר

21.6.2017 / 11:57

הטכנולוגיה הזו שימשה במקור את הצבא האמריקני, שם נעזרו בבד החדשני הזה לצורך ייצור משטחי נחיתה ניידים למסוקים. המשטחים הללו אפשרו לכלי טיס לנחות ולהמריא מכל שטח תוך שהם מסלקים את גרגירי האבק והחול

צילום מסך

מחצלת החוף הזו נראית רגילה לגמרי - עד ששופכים עליה חול. כל מי שצופה בסרטון התדמית של החברה, נדהם כיצד החול פשוט מחליק דרך המחצלת ומותיר אותה נקייה לחלוטין. החומר ממנו עשויה המחצלת מאפשר לחול לעבור דרכו, כך שהמשטח עצמו נותר תמיד נקי ונעים. גם נוזלים נעלמים ממנו במהירות ומתייבשים בשמש תוך כמה דקות, מבלי לפגוע בגמישות המחצלת או בעמידותה לקרינת השמש.

לדברי היצרן, הטכנולוגיה הזו שימשה במקור את הצבא האמריקני, שם נעזרו בבד החדשני הזה לצורך ייצור משטחי נחיתה ניידים למסוקים. המשטחים הללו אפשרו לכלי טיס לנחות ולהמריא מכל שטח תוך שהם מסלקים את גרגירי האבק והחול. למעשה מדובר בשתי שכבות של החומר הפלסטי פוליאוריתן הצמודות זו לזו, ויוצרות אריג צפוף שתוכנן במיוחד כך שיאפשר רק לגרגירים קטנים ומציקים לעבור דרכו.

באתר האינטרנט הרשמי של החברה תוכלו להזמין את המחצלת בשני גדלים שונים, ובמחירים המתחילים בכמאה שקלים, כולל משלוח חינם לישראל. היצרן טוען כי בכל רגע עומד להיגמר המלאי, אך גם בהנחה שמדובר בטריק שיווקי, אין לנו כל ספק שמדובר בפריט שיזכה לדרישה רבה בישראל בחודשי הקיץ הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מחצלת מסננת חול. צילום מסך
החול פשוט עובר דרך המחצלת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully