וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסכון של 45 שקלים: משחקים שווים למובייל בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

21.6.2017 / 13:14

סיימו בהצלחה את המשחק של החיים, השתלבו בעולם שכולו צבע, הילחמו ביצורים מוטרפים בעולם פנטזיה ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Telepaint

משחק פאזל ייחודי וצבעוני. בכל שלב תצטרכו לעבור מסלול מטלטל במהלכו תתקלו בריבועיים צבעוניים, שכל אחד מהם מציע פונקציה אחרת במשחק. לפניכם יותר ממאה רמות קושי שונות בשישה עולמות משחק צבעוניים עם סאונד מקורי. בכל שלב תצטרכו לעבור בין נקודות הצבע השונות, חלק יפתחו לכם אזורים חסומים בשלב, חלק יקפיצו אתכם לנקודה הבאה. המשחק בסגנון ארקייד של פעם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Best Stomper

טפסו עם הגיבור במדרגות השונות וצברו כמה שיותר נקודות. במשחק תשלטו בדמות קטנה ומרובעת אותה עליכם להעביר בהצלחה מנקודה לנקודה, מבלי ליפול. לחצו על המסך על מנת להקפיץ את הדמות בחלל, טברגע שתעזבו את המסך הדמות תיפול מטה. תצטרכו לתזמן את הנפילות כדי לנחות במקום מבטחים. המשחק דורש ריכוז וסבלנות, ובהתחלה גם אימון כדי להגיע לתוצאות מרשימות. הוא אנרגטי ויש לו גרוב במיוחד.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

(Siralim 2 (Roguelike RPG Game

הצטרפו למשחק תפקידים שיעמיד אתכם במלחמה מול יצורים מטורפים. מצאו דרך לשדרג את הטירה שלכם, אספו כלים רבי עצמה, חקרו לחשים חדשים שיעזרו לכם לנצח ועוד. משחק הפנטזיה מציע עולם מלא אפשרויות, 600 סוגים שונים של יצורים ייחודים שתצטרכו להביס, אפשרות לגדל ביצים של יצורים חזקים שיקנו לכם יתרון משמעותי ועוד. המשחק מבוסס אסטרטגיה, כך שעל מנת לנצח תצטרכו לדעת איזה לחש כדאי לכם להצמיד לאיזה יצור. הרמות השונות יאפשרו לכם לאתגר את עצמכם ולהשתמש במיומנויות שונות. המשחק מושקע ומעוצב בסגנון אפל.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 17.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

The Game of Life

"משחק החיים" מזכיר משחקי קופסה כמו מונופול. בכל שלב תצטרכו לסובב את הרולטה ולהתאים את המהלכים שלכם לפי התוצאה. בכל נקודה אליה תגיעו תוכלו לשדרג את הדמות שלכם במשחק בחוויית חיים נוספת; סיימו קולג', מצאו עבודה ועוד.
המשחק בעל מראה תלת-ממדי ומתאים כמשחק אינטראקטיבי לכל המשפחה. המשחק משעשע מאוד וקליל, הוא מעוצב בצבעוניות וכולל אפקטים קוליים וגרפיקה מגניבה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully