וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיג'אב, קיא וערפדים: הכירו את 56 האימוג'ים החדשים

אילן גלר

22.6.2017 / 9:38

וגם: בתולת-ים, אימא שמניקה את תינוקה, חיות חדשות, מאכלים ועוד. הרשימה המעודכנת של האימוג'ים כוללת עשרות סמלים חדשים שיגיעו בקרוב. בטוויטר כבר אפשר לראות אותם

צילום מסך

(בסרטון: כל האימוג'ים החדשים של השנה)

ארגון Unicode, שבאחריותו לקבוע תקנים בין-לאומיים לצרכי תקשורת ושפה בין מכשירים דיגיטליים, או במילים אחרות - הסמכות העולמית העליונה לענייני אימוג'י, הכריז כמדי תקופה על רשימת האימוג'ים החדשים שיופיעו בקרוב במחשבים ובסמארטפונים שלנו.

הרשימה המעודכנת של האימוג'ים כוללת 56 סמלים חדשים, שהם למעשה 183 אימוג'ים חדשים אם מחשבים את כל גרסאות המגדר וגווני העור. הרשימה כוללת 14 דמויות פנטזיה שונות שחסרו עד כה, כמו מכשף ומכשפה, ערפד, בתולת-ים, והאלפים מסדרת ספרי שר הטבעות.

לרשימת המאכלים יצטרפו הבייגל, הברוקולי ואגוז הקוקוס. חובבי החיות יוכלו ליהנות מאימוג'י רשמי של ג'ירפה וצרצר, והרשימה כוללת גם אימוג'י של פרצוף מתפוצץ ופרצוף מקיא. חידושים נוספים כוללים אימוג'י של אישה בלבוש מוסלמי מסורתי, חיג'אב, ואימוג'י של אימא המניקה תינוק.

מתי נוכל להשתמש בכל האימוג'ים החדשים הללו? כנראה שייקח קצת זמן עד שכל אפליקציות המסרים ומערכות ההפעלה יתעדכנו באנדרואיד ובאייפון, אבל בטוויטר, לעומת זאת, מיהרו לעדכן כבר עכשיו את רשימת האימוג'י באתר לסמלים החדשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה פעמים חיפשתם אימוג'י מונוקול ולא מצאתם?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אימוג'ים חדשים. צילום מסך
הרבה פנטזיה בעדכון האחרון./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה מניקה ואישה עם חיג'אב./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully