וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד של לנובו: לפטופ שמתקפל כמו שטיחון

23.6.2017 / 8:21

החברה מבהירה שכרגע מדובר בקונספט בלבד ולא במוצר שייצא לשוק בקרוב, אבל נראה שבלנובו לא חוששים להציג את החזון שלהם לעתיד - והוא נראה מגניב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול מתקפל כמו שטיחון./מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית המחשבים הסינית Lenovo הצליחה להלהיב חובבי טכנולוגיה רבים כשתמונת קונספט של מחשב נייד חדשני החלה לרוץ ברשת. בתמונה, שצולמה במסיבת עיתונאים, ניתן לראות את המכשיר שמתקפל כמו שטיחון, ללא מפרקים.

למרות שבארסנל המוצרים של לנובו נמצאים לא מעט מחשבים שזכו לביקורות חיוביות, כמו היוגה בוק, החברה הסינית לא הציעה מעולם מוצר מקורי ויוצא דופן. התמונה החלה לצבור פופולריות לפני כמה ימים ועשויה לרמוז על החזון של לנובו לגבי הלפטופים העתידיים שלה.

החברה מבהירה שכרגע מדובר בקונספט בלבד ולא במוצר שייצא לשוק בקרוב. בתמונה נראה לפטופ רגיל אך עם מפרק גמיש היוצר המשכיות בין המסך למקלדת. המפרק הגמיש מתקפל כמעט כמו שטיחון ויוצר בטן קטנה כשהמכשיר מקופל. לפי התמונה ייתכן ומדובר בווריאציה של מחשב ה-Thinkpad של החברה.

לפי הדיווחים, המחשב הזה יציע מקלדת צרה ללא משטח מגע, המשמש לשליטה בסמן העכבר בלפטופים כיום. עוד ניתן לראות בתמונה שהמסך עצמו מתקפל וכך המחשב מציע מסך הרבה יותר גדול בגוף סטנדרטי. הטכנולוגיה הזו בפיתוח של LG וסמסונג כבר שנים, ונראה שהיצרניות הגדולות בשוק מחכות לרגע שהטכנולוגיה תבשיל ותהיה זולה יותר לפני שיתחילו לשלב אותה במכשירים מסחריים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully