וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 שנשר מהתיכון הפך למיליונר בזכות 403 ביטקוין שקנה בגיל 15

אילן גלר

25.6.2017 / 10:37

בגיל 15 נשר פינמן מהתיכון והתערב עם הוריו - שניהם בוגרי תארים מתקדמים באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית - כי אם יהיה מיליונר בגיל 18 לא יכריחו אותו לשוב ללימודים. הוא ניצח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במקום לכתוב מטלות באנגלית, כתבתי מיילים לאנשים חשובים?. אריק פינמן./מערכת וואלה!, צילום מסך

אריק פינמן, בן ה-18 מאיידהו שבארה"ב, הוא מיליונר. הונו מורכב מ-403 מטבעות ביטקוין ששווין הכולל עומד, נכון לרגע כתיבת שורות אלו, על יותר ממיליון דולרים. מאז גיל 12 הוא כבר הספיק לבצע כמה עסקאות מוצלחות במטבעות ווירטואליים, להקים ולמכור סטארט-אפ, ולפגוש כמה מבכירי עולם היי-טק האמריקני. כל זה, לדבריו, פשוט מפני ששנא את הלימודים בתיכון.

בגיל 15 נשר פינמן מהתיכון והתערב עם הוריו - שניהם בוגרי תארים מתקדמים באוניברסיטת סטנפורד היוקרתית - כי אם יהיה מיליונר בגיל 18 לא יכריחו אותו לשוב ללימודים במסגרת פורמלית. הוא רכש ב-1,000 דולרים שקיבל במתנה מסבתו מטבעות ביטקוין, שתוך זמן קצר הגיעו לערך כולל של יותר מ-100,000 דולרים. את הסכום הזה ניצל על מנת להקים חברה שהציעה שיעורי בית-ספר מקוונים דרך הרשת, אותה מכר לבסוף תמורת 300 מטבעות ביטקוין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשפינמן החל לסחור בביטקוין, ערך המטבע עמד על 12 דולרים; כיום הוא שווה 2,579 דולרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כשפינמן החל לסחור בביטקוין, ערך המטבע עמד על 12 דולרים; כיום הוא שווה 2,579 דולרים והערך רק ממשיך לעלות מדי יום. בעוד התנודות במטבע קיצוניות ולא מתאימות לכל משקיע - מי שלקח את הסיכון והמתין כמה שנים גילה שזו ההשקעה הטובה שהוא עשה בחייו. הצפי הוא שבטווח הארוך, הערך של הביטקוין רק ימשיך לעלות.

פינמן משוכנע כי ערכו של המטבע הווירטואלי צפוי לעלות עוד, "למאות אלפי דולרים עד מיליון דולרים למטבע". לדעתו, לימודים בתיכון ובאוניברסיטה אינם מתאימים לכולם, ואינם תורמים ידע מעשי רב. "אני לא רואה את הערך של תעודת בגרות", הוא מספר. "למדתי באמצעות הקמת עסקים. במקום לכתוב מטלות באנגלית, כתבתי מיילים לאנשים חשובים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully