וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי מדיניות ב-Gmail: גוגל מפסיקה לקרוא לנו את המיילים

25.6.2017 / 10:58

את הפרסומות האישיות בשירות הדואר של גוגל עוטפת התאימה החברה עד היום לפי תוכן המיילים שקיבלנו אבל כעת החליטה החברה לשנות מדיניות ולהפסיק לקרוא לנו את המיילים

GMAIL. ShutterStock
כן, הם קראו לנו את כל המיילים במשך 13 שנה./ShutterStock

כבר 13 שנה שגוגל סורקת לכם כל הודעת מייל שנכנסת לתיבת ה-Gmail ולא מפספסת אף הודעה. היא עושה זאת מסיבה אחת - כדי להתאים לכם פרסומות לפי תחומי העניין שאתם מדברים עליהם. גוגל מרוויחה כסף רב מפרסומות מותאמות אך כעת היא מודיעה שתיבות הדואר של המשתמשים לא יעברו יותר סריקות.

לפי הדיווחים ברשת, החברות שהשתמשו בשירות הפרסום של גוגל לא היו מרוצות מהשירות ולכן בגוגל החליטו לשנות גישה. כעת גוגל מבטיחה פרטיות מלאה עבור כל המשתמשים (ולא רק העסקיים, שלא נסרקו עד כה) כדי לחזק את מעמדה בקטגורית הענן - תחום בו גוגל נחשבת לשחקן קטן ביחס לאמזון.

אחרי השינוי בהתאמת הפרסומות, גוגל תפסיק לסרוק לכם את תיבת המייל אבל זה לא אומר שעידן הפרסומות ב-Gmail שלכם עומד להיפסק. לפי גוגל, החברה תמשיך לספק פרסומות בתיבת המייל אבל היא תעשה זאת בצורה שבה היא מספקת פרסומות בשירותים אחרים, כלומר על פי הרגלי הגלישה, שימוש ביוטיוב ושימוש בשירותים אחרים של החברה.

"הערך של גוגל הוא עצום, גם למשתמשים העסקיים וגם למשתמשים החינמיים. גוגל היא ספקית המייל הגדולה ביותר בעולם עם 1.2 מיליארד חשבונות. אף שירות אחר לא מגן על המשתמשים שלו נגד ספאם, פריצות, פישינג בהצלחה כמו ג'ימייל", אמרה דיאן גרין, ראש חטיבת הענן של גוגל. "המשתמשים העסקיים וגם המשתמשים החינמיים יכולים להיות בטוחים שגוגל עושה כל שביכולתה כדי להמשיך ולתת פרטיות ואבטחה גבוהה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • gmail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully