וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב משתדרג: פורמט חדש בשם VR180, התאמת מסך אוטומטית ועוד חידושים

אילן גלר

26.6.2017 / 9:17

ליוטיוב 1.5 מיליארד משתמשים רשומים מדי חודש, הצורכים בממוצע שעה אחת של וידאו כל אחד. ביוטיוב רוצים שהם יתחילו לייצר יותר תוכן ומוכנים לחתוך את עולם המציאות המדומה לשניים בשביל זה

אתר רשמי

(בסרטון: דרך חדשה לשתף סרטונים באפליקציית יוטיוב)

סרטי מציאות מדומה (VR) המציעים זווית מבט של 360 מעלות זמינים לצפייה ביוטיוב כבר כשנה, אך דורשים ציוד מיוחד ויקר כדי להקליט אותם. כעת מכריז האתר על פורמט חדש בשם VR180, שאמור להפוך את תהליך היצירה לפשוט וזול הרבה יותר, ובעיקר לזמין יותר לרוב המשתמשים. כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, סרטוני VR180 יתמקדו במה שמתרחש מול המצלמה, בזווית של 180 מעלות, ולא בהיקף מלא.

היתרון הוא שבמקום מצלמות יקרות ומסובכות, סרטי VR180 ניתן לצלם באמצעות מערך עדשות כפול, מהסוג שכבר זמין במכשירי סמארטפון רבים כמו וואוי P9 ו-P10, אייפון 7 פלוס, LG G6 ועוד. בגוגל מקווים כי בדרך זו יהפכו סרטוני מציאות מדומה לברירת מחדל, ויוצרים רבים, מקצוענים וחובבים, יאמצו את הפורמט. יצרניות מובילות, בהן LG, לנובו ושיאומי צפויות להכריז על דגמים התומכים ב-VR180 במהלך החודשים הקרובים, לפי הדיווחים.

חידוש נוסף כולל התאמה אוטומטית של סרטונים. לפי הבלוג הרשמי של יוטיוב, לא משנה אם הסרטונים צולמו ביחס 16:9, 4:3, לרוחב או לאורך - הסרטונים יתאימו את עצמם לגודל האידיאלי לצפייה באפליקציה. כמו כן, שירות YouTube TV, המספק שירותי טלוויזיה חיים, יורחב לעשר ערים נוספות בארה"ב - עדיין הרבה פחות מחלק מהמתחרים שמציעים את שירותיהם בכל רחבי המדינה. השינויים הללו יתעדכנו אצל כולנו באפליקציה בשבועות הקרובים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

יוטיוב מתחדש. אתר רשמי
משתדרגת. אפליקציית יוטיוב./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully