וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר החדש ב-Word: במקום להקליד - להכתיב בעל פה ב-20 שפות

30.6.2017 / 7:51

בשלב הזה התוסף תומך ביישומי וורד, פאוור-פוינט ואאוטלוק ב-20 שפות הכתבה. עברית, כצפוי ולצערנו, לא נמצאת בין השפות הנתמכות בשלב הזה. מלבד הכתבת מסמכי טקסט יוכל התוסף, בשם Dictate, להוסיף גם סימני פיסוק

אתר רשמי

עולם המחשבים התפתח בצורה מרשימה מאוד בעשורים האחרונים אבל יש כמה דברים שלא השתנו כמעט מאז המחשבים הראשונים בשנות השבעים. דוגמה טובה לכך היא המקלדת, שמשמשת אותנו כיום בדיוק כמו פעם להזין תוכן ולשלוט בממשק.

כעת, מיקרוסופט רוצה לשחרר אותנו מהתלות במקלדת בעת הקלדת מסמך טקסט, ומשיקה תוסף לשירותי ה-Office שלה, המאפשר להכתיב בקול מסמך, ולראות אותו נכתב בזמן אמת. התוסף החדש, של צוות Garage במיקרוסופט, מביא את התחום צעד אחד קדימה, ומתבסס על שרותי ההכתבה שמציעה הבינה המלאכותית קורטנה על מנת לסייע לנו לכתוב מסמכי טקסט באמצעות פקודות קוליות בלבד.

וורד כתיבה בהקראה אופיס. אתר רשמי
אתם מדברים, וורד כותב./אתר רשמי

מלבד הכתבת מסמכי טקסט יוכל התוסף, בשם Dictate, להוסיף גם סימני פיסוק כמו פסיק, נקודה, גרשיים, מרכאות וכן הלאה ואף לעצב את מסמך הטקסט באמצעות קו נטוי, הדגשה, קו חוצה ועוד - כאמור, באמצעות פקודות קוליות בלבד.

כמו כן, ניתן באמצעות התוסף לתרגם טקסט לשפה אחרת בהתבסס על מנוע התרגום של Bing. לפי שעה התוסף תומך ביישומי וורד, פאוור-פוינט ואאוטלוק ב-20 שפות הכתבה. עברית, כצפוי ולצערנו, לא נמצאת בין השפות הנתמכות. לדברי מיקרוסופט, בשלב הזה מדובר בפרויקט ניסיוני ששימש עד עתה כ-1,500 מעובדי החברה ב-40 מדינות ברחבי העולם.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • WORD
  • אופיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully