וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו, שיגעון: מעיל לדים מטריף לכלבים - נשלט באמצעות אפליקציה

28.6.2017 / 9:32

כשטכנולוגיה, אהבה לכלבים ודיסקו נפגשים התוצאה היא מעיל עם 256 נורות קטנטנות הנשלטות על ידי סמארטפון. יש לו אפילו מצב בשם Lost Mode הפועל ברגע שהכלב מתרחק

צילום מסך

בגדים לכלבים נחשבים לרוב כמיותרים, אבל כשמדובר בבטיחות בדרכים של כלבים קטנים אין ספק שיש מקום בעולם למעיל הלדים המהבהב הזה. מעיל ה-Disco Dog של חברת PARTY NYC מכסה את גופו של ההולך על ארבע כך שרק ראשו ורגליו מבצבצות החוצה והוא מכוסה נורות צבעוניות.

ב-256 הנוריות הקטנטנות ניתן לשלוט באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון ולקבוע את תבנית הצבעים והקצב. ניתן לקבוע שהנוריות יהבהבו בקצב של שיר מסוים, לבחור בתכנית של זיקוקים בצבעים קבועים ועוד. כמו כן, ניתן לכתוב באפליקציה מילה מסוימת ולגרום לה להופיע על הסוודר כמו שלט חוצות.

המעיל מציע אפילו מצב מיוחד בשם Lost Mode שיפעל ברגע שהכלב חלילה הולך לאיבוד ומתרחק מטווח הבלוטות' של הסמארטפון. אם הכלב שלכם כבר נובח שהוא רוצה אחד, הם נמכרים באתר גיוס ההמונים קיקסטרטר בלבד ובשלב הזה לא מצאו אותו בחנויות אחרות. מעיל הלדים הזה לא זול; תג המחיר של המידה הקטנה ביותר הוא 300 דולרים ומידות גדולות יותר זמינות בקפיצות של 50 דולרים למידה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully