וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיצ'ר החדש בסנאפצ'ט - מסכן את חיי המשתמשים"

27.6.2017 / 8:13

אפליקציית המסרים הפופולרית בקרב צעירים השיקה אפשרות ברירת מחדל חדשה, המציגה על מפה את כל המשתמשים - והופכת דווקא את קהל היעד הצעיר של האפליקציה לקורבנות פוטנציאליים

צילום מסך

"בנינו דרך חדשה לחקור את העולם. מעתה תמיד ניתן להיות מעודכנים, לראות איפה כולם נמצאים ולהיות בעניינים", מצהירים בסנאפצ'ט לגבי הפיצ'ר החדש שמספר למשתמשים היכן נמצאים חבריהם. אך בעוד המשתמשים הצעירים מרוצים מהאפשרות החדשה, מי שלא מרוצה הם דווקא הורים ומומחי פרטיות שטוענים שפיצ'ר המפות החדש עלול לסכן את חיי המשתמשים.

האפשרות החדשה מאפשרת למשתמש לראות היכן חבריו נמצאים על המפה בזמן אמת, כולל כתובת מדויקת של המיקום נמצא ואפשרות ליצור אינטראקציה. לטענת המומחים המודאגים, האפשרות החדשה היא פרצה הקוראת לגנב, או במקרה הזה - כל עבריין שמחפש קורבנות.

מפת סנאפ. צילום מסך
הכי כיף לדעת איפה כולם נמצאים./צילום מסך

הפיצ'ר הזה מאפשר מעקב וגם איתור של משתמשים, מאפשר לזהות ריכוז של צעירים או לחילופין - צעירים המסתובבים לבד באזור שומם. "לא היינו ממליצים למשתמשים לשתף את המיקום שלהם עם חברים אחרים באפליקציה", אומר לארי מגיד, מנכ"ל חברת ConnectSafely העוסקת בגלישה בטוחה. "חשוב להפריד בין חבר אמיתי לבין חבר לשעבר".

חשוב לציין כי הפיצ'ר ניתן לביטול בכל עת אך פעיל כברירת מחדל. שווה גם לבחון את מצב Ghost Mode, המסתיר את מיקום המשתמש אך משאיר את שאר המיקומים של חבריו גלויים. קחו בחשבון שאם כולם יהיו במצב הזה, לפיצ'ר לא תהיה תועלת רבה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלא אם כן עוקב אחריכם אקס מטורף./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully