וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם חושבים שהארנב הזה עושה משהו גס - אתם רואים את זה?

28.6.2017 / 8:47

איור תמים של ארנב שוטף ידיים, שנועד להיות מוצג לילדים בתאי שירותים יצר מהומה קטנה ברשת, כשגולשים מבוהלים לא הבינו מדוע ציור לילדים הוא כל כך גס ובוטה

צילום מסך

בסרטון : עוד ארנב ששבר את הרשת, אבל הוא תמים לגמרי

איור תמים לכאורה של ארנב שוטף ידיים הפך לויראלי בשבוע האחרון אחרי שגולשים הבחינו במשהו מאוד גס שקורה שם לכאורה. באיור, שנועד לתאי שירותים ציבוריים ומעודד ילדים לשטוף את ידיהם, נראה הארנב שוטף את ידיו בכיור. אולם, מאחר שהמים צבועים משום מה בלבן - כמו צבע גופו של הארנב - ניתן להתבלבל ולחשוב שמדובר ב... נו אתם יודעים מה.

משתמש הטוויטר Yoshi_10pa הודה שבגלל המוח המלוכלך שלו, הוא חשב שהארנב שבתמונה מפסק רגליים ומשחק עם איבר המין שלו. אחרי ששיתף את התמונה, עוקביו ראו למה התכוון והסכימו עם דעתו. התמונה זכתה ל-91 אלף לייקים ול-116 אלף ציוצים חוזרים.

אתם רואים את זה?

עוד באותו נושא

פרספקטיבה או דמיון פרוע? אתם תחליטו

לכתבה המלאה

זו לא התמונה היחידה שעוררה רעש ברשת לאחרונה. מוקדם יותר השנה, מלון הואשם במסר מגונה שנמצא על אחד משלטיו. בתמונה התמימה לכאורה, שהפכה מהר מאוד לויראלית וזכתה כבר ליותר מ-1.4 מיליון צפיות, נראה אדם יושב על כורסא וקורא ספר. השלט מיידע אנשים שבחדרי המלון יש כספת, בה יוכלו הנופשים לאחסן את חפציהם האישיים. משמעות האיור היא שאפשר להירגע על הכורסא כי החפצים היקרים נעולים - רק שמשתמש באתר שיתוף התמונות Imagur ראה מסר קצת שונה והסביר שזה נראה כמו אישה שמבצעת מין אוראלי בגבר. הוא כתב בכותרת של התמונה: "ראיתי את האשליה האופטית הזאת בחדר המלון שלי". זה אולי יקח לכם דקה - אבל הביטו היטב:

רואים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully