וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגייס עובדים של פייסבוק מסביר מה הסוד לקורות חיים טובים יותר

29.6.2017 / 8:31

קורות החיים שלכם כנראה מורכבים מכמה שורות של פרטים אישיים ואחרי זה פירוט כרונולוגי ויבש של מקומות העבודה הקודמים שלכם - אבל יש אולי דרך טובה יותר לשווק את עצמכם

אישה בראיון עבודה. ShutterStock
למה בעצם לא לשלוח קורות חיים מותאמים לכל תפקיד?/ShutterStock

קורות החיים של רובנו מנוסחים בצורה מתומצתת לפי תבנית קבועה מראש; התבנית הזו, שכולנו התרגלנו אליה, כוללת פרטים אישיים וניסיון תעסוקתי אבל לדברי ג'ף ריינר, בכיר בפייסבוק, המראיין כ-200 מועמדים פוטנציאליים בשנה קורות חיים טובים אינם טכניים ואינם תבניתיים.

הדבר החשוב ביותר בקורות החיים, לדברי ריינר, הוא להבליט את התכונות החיוביות שלנו בצורה מסודרת ומאורגנת - בדיוק כמו סיפור בהמשכים ולא בהכרח לפי כרוניקת ההעסקה שלנו. בנוסף, הוא מדגיש שניתן להשמיט פרטים מקורות חיים שנשלחו לתפקיד מסוים ואינם רלוונטיים לתפקיד הזה. כלומר, לשלוח קורות חיים מותאמים לכל תפקיד.

טיפ חשוב לא פחות אותו נותן ריינר נוגע למקומות העבודה הקודמים. לדבריו, פחות חשוב לכתוב איפה הייתם אלא מה בדיוק עשיתם , תוך כדי הדגשת התפקידים שאתם טובים בהם והתכונות החיוביות הבולטות שיכולות לתרום למקום העבודה החדש. לדוגמה, אם ביצעתם תפקיד בהצטיינות, שווה להתעמק בו ולהרחיב עליו אבל לא יותר מדי.

הטיפ האחרון נוגע בעיקר לעובדי היי-טק וקהילת הסטארט-אפ. לדבריו, מומלץ להרחיב מעט מהן התוכניות העתידיות שלכם תוך הדגשת המוטיבציה שלכם להתקבל לעבודה ולתפקיד; זה משכנע את המעסיקים הפוטנציאליים שאתם מסתכלים לטווח הרחוק, מסוגלים להתמודד עם לחצים ובעלי מוטיבציה רבה להתקדם ולהוכיח את עצמכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully