וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוי פרימיום חדש בטינדר - גלו מי מעוניין בכם לפני שתחליטו

4.7.2017 / 8:25

שירות טינדר גולד החדש זמין כרגע רק בארבע מדינות אבל הוא צפוי להגיע לכל המשתמשים בקרוב. מי שיעשה את המנוי יזכה לדעת מי מעוניין בו לפני שהוא בוחר האם לעשות סוויפ ימינה או שמאלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לנחש כשאפשר לשלם ולקבל יתרון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, טינדר, מפגישה בין לא מעט משתמשים מדי יום אבל השאלה הגדולה ביותר, עוד מימי הדייטינג הראשונים של האנושות, היא איך אני אדע שהצד השני מעוניין בי לפני שאני מביע עניין? כעת בוחנת האפליקציה שירות פרימיום חדש, שיסייע למי שמשלם לחוש קצת יותר ביטחון עצמי.

מנוי הפרימיום החדש נקרא Tinder Gold, והוא זמין בשלב הראשון בארבע מדינות בלבד: ארגנטינה, אוסטרליה, קנדה ומקסיקו. בעתיד הוא יגיע גם לארה"ב ולישראל, והוא יאפשר לראשונה למשתמשים באפליקציה לראות מי המשתמשים שמעוניינים בהם לפני שהם בוחרים האם לעשות סווייפ ימינה או שמאלה.

חשוב לציין כי עד כה אפליקציית ההיכרויות התבססה על כך ששני המשתמשים מצאו-חן, אחד בעיני השני, מבלי שאלו ידעו על כך. למשתמשי חבילת הגולד תתווסף רשימה חדשה בראש האפליקציה בה ירוכזו כל המשתמשים שעשו להם לייק כשהמשתמש יוכל לבחור באחת מהפעולות התגובה הבאות: החלקה ימינה, כלומר לייק בחזרה, החלקה שמאלה כלומר דפדוף הלאה וכן אפשרות לצפות בפרופיל. בנוסף, משתמשי חבילת הגולד יבחינו בלב מוזהב בעת דפדוף אקראי באפליקציה.

טרם תומחר המנוי החדש, שיהיה זמין כרכישה פנימית מהאפליקציה עצמה, אולם נודע כי הוא יהיה פתוח לכל המשתמשים. משתמשי שירות טינדר פלוס יוכלו לשדרג לחבילת הגולד בעלות מופחתת. הגישה לחבילת הגולד תקנה למשתמשים גם את החבילה השנייה שכוללת לייקים ללא הגבלה, סופר לייק ואפשרות להקפיץ את הפרופיל עד חמש פעמים ביום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully