וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות וימבלדון - חוגגים 140 שנים של טניס משובח

3.7.2017 / 9:17

ללא פייבורטים ברורים לזכייה אצל הגברים ואצל הנשים(לראשןנה מזה זמן רב), יוצא לדרך טורניר הטניס הוותיק בעולם

טורניר הטניס ווימבלדון, יוצא היום (שני) לדרך, ובגוגל הכינו לכבודו דודל חדש לציון יום השנה ה-140 של טורניר הטניס הוותיק בעולם. הדודל כולל רקע ירוק - מחווה למגרשי הדשא שבהם משחקים בווימבלדון - ושני מחבטי טניס מונפשים שמשחקים במהירות. האותיות של Google יוצרות את הקהל, למעט האות L, אשר הופכת לשופט של המשחק.

הציפור שמתחבאת בפינה הימנית העליונה היא רופוס הנץ, "שמפטרל באופן קבוע בשמים ומרחיק את היונים ממשטחי הדשא המטופחים", לדברי גוגל. ענקית החיפוש גם הציגה כמה מושגים מוקדמים יותר המקושרים לווימבלדון, כולל אחד המציג את הגשם שלעתים קרובות כל כך משבש ואת המשחקים. "למעריצים ולשחקנים, וימבלדון היא טניס", כותבים בגוגל על האליפות שהתחילה ב -1877. "בהצלחה למתחרים השנה!" .

בטורניר השנה, לראשונה אחרי הרבה זמן גם בגברים וגם אצל הנשים אין פייבוריטים של ממש לזכייה. בסוכניות ההימורים רוג'ר פדרר הקשיש הוא ככל הנראה הפייבוריט לזכות בתואר של הגברים. בצד של הנשים, בהיעדרה של סרינה וויליאמס, אין פייבוריטית ברורה לזכות בתואר, אלא שלל טניסאיות צמרת שנמצאות בכושר טוב יותר או פחות, כאשר מי שנראו הכי טוב על הדשא בטורנירי ההכנה הן צמד הצ'כיות פטרה קוויטובה וקרולינה פליסקובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully