וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: איך מתארגנים בישראל? טלגראס אוטומטי לתיירים בשבע שפות

מגזין קנאביס

3.7.2017 / 9:36

גל המעצרים האחרון של דילרים בקבוצות הקנאביס בטלגרם הביא לשכלול המערכת ופיתוח בוטים שמארגנים את הקנייה והמכירה בצורה אוטומטית. המפתחים: "עכשיו אנחנו כמו בדארקנט"

עד היום כדי לרכוש קנאביס בטלגראס - מערכת המסחר המקוון בקנאביס באפליקציית המסרים האנונימית "טלגרם" - היו צריכים הרוכשים לחפש סוחר מתאים באחת הקבוצות הפומביות ולבדוק בקבוצה אחרת את הדירוג וההמלצות שקיבל מרוכשים קודמים. על זה נוסף לאחרונה גל מעצרים של סוחרים בטלגראס אבל משחק החתול והעכבר בין המשטרה לדילרים כבר עלה מדרגה טכנולוגית.

מערכת ישראלית חדשה, שמפתחיה קוראים לה "על הכיפאק", מאפשרת לקצר את תהליך הרכישה ולשמור על אנונימיות מוחלטת ללא צורך להיות אפילו חבר באחת מקבוצות טלגראס. המערכת מציעה לגולשים שימוש בבוטים אוטומטיים, בוחרת עבור הגולשים את רשימת הסוחרים הקרובים ביותר ומציגה אותם לפי ציון הביקורות הכולל שלהם.

כל הביקורות מגיעות ממערכת טלגראס המקורית, אך בניגוד לטלגראס ובדומה לנהוג בשוק הסמים המקוון בדארקנט ("דרך המשי", למשל), מערכת הרייטינג של "על הכיפאק" עובדת גם בכיוון ההפוך ומאפשרת לסוחרים לדרג את לקוחותיהם בחזרה ואף לצפות בדירוגי סוחרים אחרים שהזינו הלקוחות, כך שגם הם יכולים לשמור על ביטחונם ולהעדיף למכור רק ללקוחות ותיקים ואמינים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גראס לרכישה במערכת אוטומטית בשבע שפות./מערכת וואלה!, צילום מסך

"לקחנו את כל מאגר המידע המאוד ייחודי שנצבר בערוץ הביקורות של טלגראס ואנו מציגים אותו ללקוחות ולסוחרים בדרכים מעט שונות," מתארים המפתחים בשיחה עם מגזין קנאביס. "כיום אין אפשרות להשוות מי הסוחרים הטובים ביותר ומי הפחות טובים, כמות המידע בקבוצות טלגראס מציפה ואין אפשרות להבין. אצלנו סדר הופעת הסוחרים הוא לפי הניקוד הממוצע, מספר הביקורות שקיבל והמרחק היחסי מהאזור שהזין הלקוח. זה משנה את כללי המשחק ומשיחות שניהלו עם סוחרים הם אפילו לא יודעים למשל שהם מובילים בדירוג הביקורות".

מלבד הרכישה באמצעות בוטים, המערכת החדשה גם זמינה בתרגום לשבע שפות: ספרדית, צרפתית, אנגלית, עברית, פורטוגזית, רוסית וגרמנית - מה שמתאים במיוחד לתיירים. בעתיד הלא-רחוק הם מבטיחים, תתאפשר לראשונה גם רכישה במטבעות ביטקוין (מטבע דיגיטלי בלתי ניתן למעקב) כדי "להקפיץ את המסחר שלב אחד קדימה", לדבריהם.

>> פורסם לראשונה במגזין קנאביס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפי נתוני טלגראס, הסוחרים האמינים ביותר נמצאים בגוש דן./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully