וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרים: גלקסי נוט 7 המתפוצץ עושה קאמבק ב-7 ביולי

4.7.2017 / 8:47

על מנת לא להיקלע שוב למערבולת אליה נקלעה החברה אחרי שפאבלט הדגל שהושק בשנה שעברה החל להתלקח ולהתפוצץ ברחבי העולם, הקטינה סמסונג את הסוללה

צילום מסך

(בסרטון: נוט 7 עולה באש)

פרשת גלקסי נוט 7 המתפוצץ היא אחת מהכישלונות הגדולים של עולם המובייל בעשורים האחרונים וללא ספק אחד המשברים הגדולים שפקדו את סמסונג בשנים האחרונות. המכשיר הושק באוגוסט שנה שעברה והסתמן כאחד ממכשירי האנדרואיד המבטיחים אולם כחודשיים לאחר מכן החלו לצוץ דיווחים שפאבלט הדגל של החברה מתחמם ומתפוצץ.

בחודש אוקטובר שחררה סמסונג הודעה למשתמשים לכבות אותו מיד ולהפסיק להשתמש בו ולאחר זמן קצר הודיעה כי היא משביתה מרחוק את כל המכשירים שלא נאספו. בחודש ינואר השנה פרסמה סמסונג את מסקנות החקירה שלה, וקבעה כי עיצוב הסוללה הוא שגרם לה להתעוות ולהתפוצץ.

ההפסדים הכבדים שספגה החברה לוו בדיווחים כי סמסונג לא בטוח קברה את הגלקסי נוט 7 וביום שישי הקרוב (7 ביולי) תשיק סמסונג מחדש את המכשיר במגרש הביתי, בדרום קוריאה. המכשיר המחודש זכה לשם Galaxy Note Fan Edition (גלקסי נוט - גרסת המעריצים) והוא למעשה אותו המכשיר בתוספת כמה שינויים קלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוט 7 מתפוצץ./מערכת וואלה!, צילום מסך

על מנת לא להיקלע שוב למערבולת אליה נקלעה החברה עם החזרת המוצר הכללית (ריקול), הקטינה סמסונג את הסוללה לנפח של 3,200 מיליאמפר-שעה במקום הסוללה המקורית של 3,500 מיליאמפר-שעה. מלבד שינוי הסוללה, המכשיר יציע בדיוק אותה חומרה ואותם מאפיינים כמו במכשיר המקורי: מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD, ערכת שבב Exynos 8890 מבית סמסונג, 4 גיגה זיכרון RAM ומערך צילום אחורי כפול משוכלל.

סמסונג שילבה במכשיר את העוזרת הווירטואלית, ביקסבי, והשאירה את העט הדיגטלי S-Pen המאפיין את כל סדרת הנוט. כמו כן, סמסונג הודיעה כי היא תפיץ את המכשיר בכמות קטנה של כמה מאות אלפי יחידות. מחירו של הנוט 7 המחודש יהיה ככל הנראה 610 דולרים - תג מחיר הנמוך בכ-200 דולרים מהסכום שדרשה החברה בעת השקתו של המכשיר הגנוז.

התזמון של הודעת החברה מעורר תהיות מאחר והמכשיר הבא בסדרה - גלקסי נוט 8 - צפוי לצאת לשוק בעוד כחודש, ובתקווה לחתום את הפרשה באופן סופי. הדחף של סמסונג להשאיר את הנוט 7 בתודעה עוד עלול לעלות לחברה ביוקר כשיגיע הרגע לשווק את הפאבלט החדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוט 7 לא מתפוצץ./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully