וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שזכתה במקום הראשון בתחרות הצילום העולמית באייפון

5.7.2017 / 8:28

"אני לא תל-אביבית ואני יכולה להיות סבתא של כל הצלמים הצעירים", אומרת לנו דינה אלפסי אחרי הזכייה בקטגוריית "אנשים" בתחרות של ארגון iPhone Photography Awards

התמונה הזוכה של דינה אלפסי. דינה אלפסי, מערכת וואלה! NEWS
המקום הראשון בקטגוריית "אנשים"./מערכת וואלה! NEWS, דינה אלפסי

אלפי צלמים מ-140 מדינות ברחבי העולם הגישו את תמונותיהם לתחרות צילומי האייפון העולמית והזוכים לשנת 2017, שפורסמו החודש, מוכיחים שממש לא צריך יותר ממצלמת סמארטפון כדי ללכוד את העולם בצורה מעוררת השראה. את הפרס הראשון בקטגוריית "אנשים" קטפה הצלמת הישראלית, דינה אלפסי.

"אני לא תל-אביבית ואני יכולה להיות סבתא של כל הצלמים הצעירים", אומרת אלפסי, בת ה-47 אחרי הזכייה בתחרות מטעם ארגון iPhone Photography Awards, שמארגן את התחרות מזה עשור. "התחלתי לפני כשבע שנים, בזמנו זה היה אייפון 4s. זה פתח בפניי עולם של צילום ונקודות מבט על רגעי היום-יום שלנו. האייפון קטן, תמיד איתי ומוכן לפעולה".

דינה החלה להשתתף בתחרות לפני שנתיים, אז היא זכתה במקום השלישי בקטגוריית צילומי פורטרטים. "יש לי עוד תמונות שזכו בציון לשבח בעוד קטגוריות בתחרות", היא אומרת, "צילומי ילדים, אנשים, חדשות, אירועים וגם חיות".

איך גילית על הזכיה בפרס?

"שלחו לי פתאום התראות בפייסבוק, כתבו לי ברכות על הקיר ובמשך כמה שעות לא יכולתי להיכנס לאתר כי הוא היה עמוס. שאלתי על מה הברכות ואמרו לי שזכיתי. זה משמח, זה כיף. בדיוק לפני שנה, בקיץ הקודם, חלק מסרטון שצילמתי שולב בפרסומת של אפל, זה היה בשבילי כמו הגשמת חלום. מי שמצלם באייפון ומכור לזה, פתאום לקבל מייל מאפל - זה היה מאוד מרגש, הפרסומת הזאת שודרה בגביע האלופות לאורך כל המשחקים באירופה וכל הזמן קיבלתי מיילים ובפייסבוק כתבו לי שראו את הפרסומת".

מהתחרויות לא מתעשרים, אומרת לנו אלפסי. הפרס בתחרות הזאת הוא מגן דמוי מטיל זהב מלבני שעליו חורטים את המקום והקטגוריה אבל לדבריה הוא מוסיף הרבה כבוד.

"כשמצלמים באייפון אתה מחפש לראות השראה", מספרת אלפסי. "זו הייתה שנה מטורפת בשבילי עם המון זכויות, הופיעו תמונות שלי בכל העולם, תערוכה באירלנד, פסטיבל צילום בגיאוגרגיה. לפני זה צילמתי במצלמה חובבנית. תמיד אהבתי לצלם, אני זוכרת את עצמי בתור ילדה - הייתה לי מצלמת קודאק; כשהבן שלי נולד לא הספקתי לצלם אותו אז זה הלך והתפתח".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

>> לשאר הזוכים בקטגוריית "אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully