וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים העשירים של לונדון יצאו לחופש וזה הדבר הכי מעורר קנאה שראינו

7.7.2017 / 23:19

אם חשבתם ש"הילדים העשירים של אינסטגרם" יודעים ליהנות מהכסף שלהם - חכו תראו איך הלונדונים עושים את זה. תרשו לקנאה לאכול אתכם הפעם

@richkidslondon

אם יום אחד נתקל באיזה ג'יני או דג זהב שיהיה מוכן להגשים לנו 3 משאלות - נבקש להיות צעירים, עשירים ולגור בלונדון. לצערנו, נאלץ כנראה להסתפק בלעקוב אחרי צעירים עשירים שגרים בלונדון ויש בזה מעט נחמה. סתם, אין. עמוד האינסטגרם "הילדים העשירים של לונדון" זה העמוד הכי מעורר קנאה שקיים היום ברשת ואם חשבתם ש"הילדים העשירים של אינסטגרם" יודעים ליהנות מהכסף שלהם - אז חכו תראו איך הלונדונים עושים את זה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נערות ונערי ליווי מציגים חיים זוהרים ולוהטים ברשת - מה המציאות?

לכתבה המלאה

"זה נורמלי להתלבש ככה לטיסה פרטית?", "חיסכו כסף ושחו בשמפניה" ו"לפעמים אני מעמידה פנים שאני נורמלית ואז משעמום חוזרת להיות אני" אלו הם רק חלק מהמשפטים המרגיזים שמעלים "הילדים" לצד תמונות שלהם במכוניות ספורט יוקרתיות, שותים שמפניות בטיסות פרטיות, שוחים עם כרישים, מבזבזים ים כסף על שופינג וטיולים מסביב לעולם ונהנים להשתזף על יאכטות.

עמוד האינסטגרם שצבר כבר 427 אלף עוקבים נפתח בעקבות הצלחת העמוד "הילדים העשירים של אינסטגרם" ע"י מתווך בן 25 שפרסם תמונות מאורח חייהם הראוותני של חבריו ומכריו. עם הזמן הוא הכיר עוד בריטים מהמעמד וצירף גם תמונות שלהם לעמוד. למעשה, הוא מקבל מהם תמונות באינסטגרם ובסנאפצ'ט מדי יום ובוחר את הטובות ביותר לעמוד שלו.

בשיחה עם מייל אונליין הוא סיפר: "אני מכיר הרבה אנשים עשירים. אני מבלה איתם הרבה. אנשים שולחים לי את התמונות שלהם ואם אני חושב שהן טובות מספיק - אני מפרסם אותן. פתחתי את העמוד כדי להניע אנשים להצלחה ולעודד אותם להשיג את מה שהם רוצים. אני מקבל כל יום הודעות מאנשים שאומרים לי שהעמוד שלי עודד אותם להם לעבוד קשה יותר כדי להגשים את החלומות שלהם, והם מכוונים גבוה יותר בזכותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully